Hello November!

Orbán Szilvi | november 01, 2012
Ma van november első napja. Kíváncsi vagyok, mit hoz számomra / számunkra :)
A november az utolsó őszi hónap, de ilyenkor már a Tél is meg-megmutatja magát. Ilyenkor gyönyörű a természet, ahogy a fák levetik nyári ruhájukat, piros-sárga-bordó-barna színekben pompáznak az erdők, a parkok.
Szerencsére a közelünkben (gyakorlatilag pár száz méterre) van egy park, ahova Benit le szoktuk vinni sétálni, játszani a többi kutyussal. Imádok ősszel lenn lenni, élvezem az őszi illatokat, a hideg levegőt az arcomon (igen, én ilyen hülye vagyok, hogy szeretem, ha érzem a hideget az arcomon), hogy használhatom a piros-fehér pöttyös gumicsizmámat ♥. Persze csak akkor olyan élvezetes a lenti séta, ha jól fel van öltözve az ember, az a mottóm, hogy rossz idő nem létezik, csak nem megfelelő öltözet :)
Persze az örökös szürke idő lelombozhatja az embert, én is hajlamos vagyok ilyenkor lejjebb adni. Lassabban megy a házimunka is. Ez ellen úgy szoktam védekezni, hogy kiszellőztetem a lakást, hogy az elhasznált levegő, a nyomasztó széndioxid távozzon és helyette betóduljon az életet adó oxigén. Persze nem árt jól felöltözni ezalatt vagy bebújni a takaró alá. Én az utóbbit szoktam :D

Via összeszedett pár dolgot, hogy mit tehetünk az őszi fáradtság ellen, szerintem nagyon hasznosak :)

Talán azért is szeretem a novembert, mert akkor van a névnapom is :))))

Ti mit szerettek benne? Szeretitek egyáltalán?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése