Karácsonyi készülődés 4. hét - A gyerekszoba (helyett a nappali) hete + adventi koszorú inspirációk

Orbán Szilvi | november 11, 2012
Ez a hét is nagggggyon naggggyon gyorsan eltelt, legalábbis számomra, nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele :) S az igazsághoz hozzátartozik az is, hogy nem is nagyon csináltam semmi érdemlegeset sem, így nem tudom, hova repült el ez a 7 nap.
Szóval, ezen a héten a nappalinkat kellett rendbe tenni. Most nem csináltam előtte-utána képeket, ugyanis ez az egyetlen hely a lakásban, ahol mindig rend van, a port meg nem szívesen kaptam volna lencsevégre :)
A feladatokat elvégeztem, túlestem az ablakpucoláson is.
Hogy a készülődéshez is hozzászóljak, ill. írjak, hoztam pár inspiráló ötletet a koszorúhoz, mert ugye az volt a feladat, hogy ki kell találni, hogy saját kezűleg csináljuk-e meg vagy megvesszük. Ha esetleg az sk. mellett döntesz, íme itt van néhány ötlet :)









Inspirálódjatok :)

Ti, hogy álltok? Megveszitek vagy elkészítitek? Milyen stílusú lesz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése