Karácsony után

Orbán Szilvi | december 30, 2012
Ismét itt vagyok, úgy egy hét pihi után :) Mindenkinek eltelt az Ünnep? Milyen volt? Degeszre ettétek magatokat legalább? :))
A Mi karácsonyunk nagyon jól sikerült, mivel sikerült otthon karácsonyozni anyáékkal. Volt nagy meglepetés, amikor 22-én este mind a hárman beállítottunk :) Mert anyáék úgy tudták, hogy csak én megyek  egyedül, de én is csak 27-én. De szerencsére úgy alakult, hogy mind a hárman haza tudtunk utazni, a család nagy nagy örömére :) Mindenki sírt örömében :) ♥
Levente pedig egyenesen ennivaló volt, legszívesebben megzabáltam volna. :) ♥ Hiába, az első karácsony az első karácsony :) Volt nagy lakoma is, halászlé (évente egyszer eszek halászlevet, de akkor is csak azt, amit anya főz ♥), sültcsirke, franciasaláta, töltöttkáposzta, szóval a szokásos isteni menüett :) Ő-nek megcsináltam azért a gesztenyekrémlevest, mert nem szereti a halászlevet (de csak mert még nem evett az anyáéból...). Ízre nagyon finom volt, de nekem nagyon besűrűsödött, gyakorlatilag olyan lett, mint a gesztenyés puding :) Melegen ajánlott fogyasztani (a recept ez nem közölte...) :) Ennek ellenére ízlett neki.
Ahhoz képest, hogy minden évben elmondjuk, hogy idén nem lesz gazdag karácsony, rengeteg ajándék lapult a fa alatt :) A szüleim és a tesóm igazán kitettek magukért ♥
Hugitól saját készítésű (!!!) eukaliptuszos fürdőgolyókat kaptam egy nagyon ízléses ajándékdobozocskában ♥ valamint házi (!!!) levendulaolajat. Tudni kell, hogy én nagyon szeretem az sk. dolgokat, mert tudom, hogy az, aki adja, a szívét-lelkét beleadta, s ez a tudat mindennél többet ér ;) Még egyszer ezer köszönet érte Hugi! ♥
Anyáéktól ágynemű szettet kaptunk (téli-nyári), pihe-puha párnát és paplant. Alig várom, hogy kipróbáljuk, de a "hagyomány" szerint majd csak az ünnepek után húzzuk fel :(
Valamint kaptunk még (szintén anyáéktól) fényképezőgépet is(mert valaki rinyált itt a blogon, ugye, khm, khm... :D).
Ő-től megkaptam Papp Diána Bodza bisztró c. könyvét (amit Via ajánlott, s nagyon szerettem volna elolvasni) valamint egy 1000 db-os Puzzle-t ♥, amit lassan már ki is rakunk :)) Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy én már egyszer 80 %-ban kiraktam, de szétszedtem. Ugyanis egy kicsit elszaladt velem a ló annak ellenére, hogy megbeszéltük, hogy ketten rakjuk majd, én két nap alatt majdnem kivégeztem. Így szétszedtem és tegnap együtt elkezdtük kirakni, megfelezve a képet, Ő rakja az egyik oldalt, én pedig a másik oldalt. (Az enyém már majdnem kész ;) )
Sajna 26-án már utaznunk kellett vissza Győrbe, mert Ő-nek dolgoznia kellett 27-én. De már ezért a pár napért is megérte lemenni :) ♥
(Húú, de sok ♥ volt ebben a bejegyzésben :))
Remélem Nektek is ilyen jó karácsonyotok volt, mint Nekünk! :)


Viszlát Karácsony, jövőre Veled, Ugyanitt! ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése