Holnap utazás! :)

Orbán Szilvi | március 29, 2013
Végre végre úgy alakult, hogy haza tudok utazni a szüleimhez és végre magamhoz ölelhetem a már majdnem 9 hónapos keresztfiamat :) Már nagyon várom, hogy újra láthassam őket, decemberben voltunk otthon utoljára, megleptük őket Karácsonykor :)
Március elején Levi nagyon beteg volt, meg is kellett műteni, de szerencsére már otthon van. Jól megpuszilgatom és le sem teszem, míg otthon vagyok :)) ♥

Egy hétig maradok, s mikor csomagoltam, nagyon meglepődtem, ugyanis az egy heti cuccom (plusz 2 üres hátizsák) belefért egy közepes méretű utazótáskába, holott valahányszor hazamentem, mindig csak egy nagy táskába fért bele a cuccom. Talán öregszem? :D Ő sem hitt a szemének, meg is kérdezte, hogy beteg vagyok-e? :)
Ahogy anyáékat ismerem, visszafelé már nem ez lesz a helyzet, mindig megpakolnak mindenféle jóval :) ♥

A blogot megpróbálom nem elhanyagolni és néha-néha bejelentkezni, nem marad el a Pinterest Péntek sem ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése