Ask.fm

Orbán Szilvi | április 17, 2013

Ma délelőtt regisztráltam az ask.fm-re, ahol mindenféle kérdéseket lehet feltenni. Több bloggernél láttam, hogy használják ezt az oldalt, szerintem sem hülyeség, így közelebbi kapcsolat alakulhat ki a blogger és az olvasó között. Hiszen mindenki tudja, hogy nem egy gép írja a bejegyzéseket, egy ember van mögöttük. Mivel az emberek kíváncsi természetűek, szeretik tudni, hogy ki van a blog mögött, így gondoltam én is regisztrálok.

Ma délután pedig már megkaptam az első kérdéseket is. Ebből látom, hogy valami miatt ott egyszerűbb kérdezni, mint mondjuk emailben. Talán az anonimitás miatt, nem tudom. De akár így, akár úgy, én szívesen válaszolok minden kérdésre, s remélem nem okozok senkinek sem csalódást :) De azt is tudom, hogy nem lehetek mindenkinek szimpatikus, ez is benne van a pakliban. :)

Száz szónak is egy a vége, kérdezzetek nyugodtan, bármiről lehet velem beszélgetni (na kivétel talán az atomfizika, a politika, de egyelőre még nem aktuális a gyerek téma sem :)), szívesen válaszolok minden kérdésre :)

Ha szeretnél kérdezni, itt megteheted :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése