Házi kence #3 - Luxus levendulás bőrradír

Orbán Szilvi | április 13, 2013
Tegnap este kipróbáltam a testradírt is. Niki azt a tanácsot adta nekem, hogy úgy a legjobb, ha szárazon dörzsölöm be magam vele és utána beleülök a fürdővízbe, így jobban kifejti jótékony hatását. Nos, tegnap csak zuhanyoztam, de majd kipróbálom úgy is, ahogy javasolta :)

Ahogy dörzsöltem be magam vele, rendesen éreztem a sódarabokat benne, majdnem, mintha dörzspapírt használtam volna, de persze egyáltalán nem fájt :) így legalább megbizonyosodhattam a jó radírozó tulajdonságáról :) Az olíva olaj miatt olajos maradt a bőröm tőle, s mivel a talpamat is jól átradíroztam vele, egy kicsit balesetveszélyessé vált onnantól kezdve a mozgás a fürdőkádban :))) ma pedig súrolhatom ki a kádat, hogy ne legyen annyira olajos.
De ezt leszámítva nagyon meg vagyok elégedve vele, most is jót alkotott a hugicám :) Miután megtörölköztem, éreztem, hogy selymes, puha lett tőre a bőröm, s még az illata is jó volt. Ami plusz pont még, hogy nem szárította ki a bőröm, nem viszket tőle egyáltalán. 

Kinézetre egyáltalán nem olyan, mint a többi, boltban kapható testradír. Az illata levendulás, de érződik az olíva olaj is, bár nem olyan intenzíven.

Összetevők
Himaláya só
levendulavirágzat
olíva olaj
levendula illóolaj
E - vitamin

Összességében vele is 100%-osan meg vagyok elégedve, tuti, hogy el fogom az egészet használni :)

Ti kipróbálnátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése