Házi csokiöntet

Orbán Szilvi | május 14, 2013
Az a helyzet, hogy mindig akkor jönnek velem szembe a legjobb, legfinomabb édességek receptjei, amikor nem készíthetem el őket :(

Emlékszem anno a zsebpénzemből vettem Nesquik csokiszirupot, s azt szépen egyedül eleszegettem, csak úgy magában. Még most is fel tudnék falni egy egész tubussal, de akkor tuti megint hányás és görcsölés lenne belőle. Mivel egyáltalán nem diétás dologról van szó, így ezt egy kicsit hanyagolnom kell (még legalább 3 hétig), s csak óvatosan, kis mértékben vezethetem be ismét.

De hogy lássátok, kivel van dolgotok, most olyan rendes leszek, hogy megosztom veletek, hátha valaki kedvet kap hozzá és kipróbálja :) annak kiváltképp örülnék, ha esetleg meg is osztaná velem vagy a többi olvasóval, hogy sikerült-e, és hogy milyen :)

/Mivel amerikai recept, minden hozzávaló csészében van megadva, s egy kicsit változtattam is rajta, pl. a csokimennyiségen./

Hozzávalók
♥ 1/2 csésze puha vaj
♥ 2 tábla csoki (kb. 170-és 180g körül lenne amúgy, de minél csokisabb, annál jobb ;))
♥ 1 vagy 1/3 csésze sűrített tej (vagy ha kapunk valahol, akkor egy konzerv)

Így készül:
1. Egy lábasban olvasszuk fel a vajat.
2. Keverjük el benne a csokit, amit előtte darabokra törtünk.
3. Adjuk hozzá a sűrített tejet is.
4. Addig keverjük, míg szép, selymes, egynemű krémet kapunk.
5. A kész csokiöntetet a hűtőben tároljuk, zárt edényben kb. egy hónapig eláll.

Így ezt olvasva, már összefolyt a nyál a számban :)

Kép és recept innen

3 megjegyzés:

  1. Hú, nagyon jól hangzik!

    Ui.:Azt hiszed, csak egyedül eszegetted meg??? :P :P :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáljátok ki ;)

      Eddig azt hittem :D Te kis bélpoklos, rájártál???!!! :P :)

      Törlés