Pinterest Péntek #13 - Konyhák

Orbán Szilvi | május 24, 2013
Egy újabb tematikus PP, ezúttal konyha inspirációkat hoztam. Nem az összes kedvencemet mutatom meg, akkor egy kicsit hosszú lenne ez a bejegyzés :) Viszont aki kíváncsi, az ne féljen a megöregedéstől, nyugodtan megtekintheti a Pinterest albumomat is, ahol még több ötletet találhat ;)


Ezen a képen a háztartási gépek fifikás elrejtése az, ami megtetszett. A harmonikás megoldással nyitható ajtó sokkal kisebb helyet foglal el, mintha egy normál ajtót használtak volna. 

 

Ez pont így jó, ahogy van, azonnal jöhetne is, a bögrék, a munkafelület, a polcok, egyszóval minden tetszik :)


 

Ha nem félnék annyira a fehér színtől (mondom én, akinél fehér  konyha és a konyhabútor), imádnám. Egyszerű, letisztult, de mégis fiatalos. És a hűtőőőő *.* Nekem nagyon, nagyon bejönnek az amerikai hűtők, hiába nagy szörnyetegek, akkor is :) A Szívek Szállodájában imádtam Luke hűtőjét :)) És kéééék! Annyira feldobja a helyiséget, hogy csuda. Na és az a szőnyeg!! Ha ilyen lenne a konyhám, szerintem kiköltöznék ide :)))

 

Itt csak egy valamit mondok, ami nagyon tetszik és az nem más, mint a tető. Különös hangulata van ettől a konyhának, reggel iszonyú hanglatos lehet, amikor besüt a nap :) 


 

Ez is az a tipikus amerikai dizájn, kicsit retro is, ami manapság eléggé divatos. Erről a képről is a Szívek Szállodája jut eszembe, Luke kávézójában voltak ilyen székek és asztalok :) Mind a színvilág, mind a stílus, nagyon bejön. 

Nektek melyik tetszik és miért? Milyen stílus az, ami bejön nektek?

3 megjegyzés:

  1. Nekem most kivételesen egyik sem jön be :o Egyszer asszem a kéksárga áruház újságjában láttam egy sárga szekrényes konyhát, az tetszett nagyon (sárga a kedvenc színem, de a legtöbb sárga színvilágú konyha rémesen fest) De a legfontosabb úgyis a soksoksok szekrény (pakolóhely), a nagy munkafelület (5 tányér elférjem egymás mellett+1 lábos) és a dupla mosogatómedence az álmom...

    VálaszTörlés
  2. Linkelnék két képet, amiken nekem bejövős konyha van, de nyugodtan hagyd ki ezt a kommentet ha gond a linkelés.
    Ha egyszer lenne olyan amerikai konyhaszigetem, amin a mosogató is van, na az nagyon kúl lenne :) Ilyesmi: http://www.home-designing.com/wp-content/uploads/2009/07/yellow-kitchen-arrangement.jpg
    És ez a sárga konyha meg olyan vidám:
    http://1.bp.blogspot.com/_q-Df2AYBD4Q/TPqkP0VKC9I/AAAAAAAAAOg/_NkocZz2dvA/s1600/Yellow_Kitchen_Cabinets_design.jpg

    Amúgy még mindig az egyik kedvenc rovatom Nálad a Pinterest Péntek :)))

    VálaszTörlés
  3. Azzal nincsen semmi baj, ha egyik sem tetszik, hiszen különbözőek vagyunk :) Azért hoztam létre ezt a rovatot, hogy megmutassam, nekem mik tetszenek, miket tartok érdekesnek, hasznosnak vagy éppen viccesnek :) és ha ez csak egy embernek is tetszik, már megérte :) Örülök, hogy a kedvenceddé vált ez a rovat, én is szeretem, imádok kutatgatni a Pinteresten :)

    Nyugodtan lehet linkelni, egészen addig, amíg nem minősül spamnak.:)

    Ami az első linken szerepel kép, nekem nem tetszik, nekem túl sötét és komor, én a vidámabb, világosabb (de ez ebből a bejegyzésből kiderült) szeretem :) de épp ezért írtam azt, hogy különbözőek vagyunk :)
    Viszont a második kép már nekem is tetszik, nekem is az egyik kedvenc színem a sárga, egyszer szerettem volna sárgára festeni a konyhát, hogy ha nem is süt a nap, de akkor olyan hatást keltsen, mintha hétágra sütne odakint :)

    VálaszTörlés