Pinterest Péntek #14

Orbán Szilvi | május 31, 2013
Ma random képeket hoztam, nem soroltam őket kategóriába :) Olyanokat válogattam össze, amik a héten csak úgy megtetszettek.


1. Ha végre valahára jó idő lesz és ki lehet menni a szabadba piknikezni, jó ötlet ez a megoldás az ételtároláshoz. Egy üvegbe rétegezzük bele a saláta hozzávalóit (minél színesebb, annál szebb), s zárjuk le. Egy raffia szalaggal rögzítsük hozzá az evőeszközt (jelen esetben egy fa villa). Jól is néz ki, és praktikus is, mert nem kell annyi motyóval szenvedni.

2. Gyerekkoromban nagyon szerettem volna egy faházat az öreg diófánk (ami sajnos már nincs meg) lombkoronájában, de sajnos sosem adatott meg ez a lehetőség. Helyette inkább mindig lenn "építkeztünk", hol itt, hol ott bukkant fel a farostlemezekből, ilyen-olyan lécekből összetákolt kis kulipintyó.
Ezen a képen, szabályosan beleépítették a fát a házba :) Felül teljes ház, középen terasz, alul pedig lehet pihenni a függőágyban. Micsoda kilátás lehet odafönn... :)

3. Korábban volt már olyan bejegyzésem, hogy hogyan lehet a legjobban kihasználni a lépcsők alatti holt teret. Akkor leginkább tárolási módokat mutattam meg nektek, de most inkább a gyerekekre gondoltam :) Ez majdnem olyan, mint a Harry Potterben Harry "lakosztálya", csak sokkal, de sokkal otthonosabb :)

4. Aki szereti a mediterrán és trópusi dizájnt, annak tetszeni fog ez az ötlet. Csak homok és egy szép virág kell hozzá és már készen is van :) 


1. Egyből megfogott ez a látvány, percekig csak néztem. Elképzeltem, ahogy én is ott lubickolok, élvezem a napfényt, a vizet és a látványt :) Eszembe juttatta 2006 nyarát, amit Cipruson töltöttem. Ott is volt egy ilyen kis eldugott hely, Adonisz fürdőhelyeként volt ismert :) Gyönyörű volt, ahogy azt a kis medencét körbeölelte az erdő, mindenhonnan liánok lógtak és volt egy kis vízesés is. Csak a víz ne lett volna olyan hideg :( Így inkább csak a lábamat lógattam a vízbe és gyönyörködtem a látványban :)

2. Óriási bevásárló lista a konyha egyik falára :) 

3. Igaz nincs Halloween, de ez annyira megtetszett :) Gyerekkoromban nagyon szerettem a Fantasztikus labirintus c. filmet David Bowie-val. Zsneniálisan játszotta a manókirály szerepét, s a betétdalok is nagyon jók voltak :) Ez a jelmez pedig tökéletesen visszaadja az ő karakterét, mintha csak őt látnám csak épp miniváltozatban :) 

Nektek melyik tetszik? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése