Amikor a blogger kérdez :)

Orbán Szilvi | június 05, 2013

Tegnap volt a blog 8. hónapszülinapja (hiphiphurrá). Ennek apropójából gondoltam egyet és készítettem egy kis kérdőívet a bloggal kapcsolatban. Azért gondoltam erre a módra, mert szerintem így könnyebben válaszoltok, könnyebben mondjátok el a véleményeteket, mintha kommentben kértem volna. Arctalanul, névtelenül mindig könnyebben megnyílik az ember (tapasztalatból beszélek :))

Szeretném, ha szánnátok rá egy kis időt és kitöltenétek. :) ♥

Nem kell nagy, mélyenszántó kérdésekre gondolni, de nekem sokat számít a válaszotok, hiszen általuk tud fejlődni a blog, s vele együtt én is. Remélem sokan kitöltitek majd, annak ellenére, hogy nem társul mellé nyereményjáték. :)

A kérdőív teljesen anonim, s persze egyáltalán nem kötelező (de én nagyon örülnék neki).

A kérdőív ITT érhető el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése