Pinterest Péntek #17 - Facebookról 2. rész

Orbán Szilvi | június 21, 2013
Folytatva az előző PP-t, ismét olyan képeket hoztam, amiket a Facebook-on osztottam meg, s amik szintén praktikus ötletek.

 

Mióta lehet kapni a drogériákban ilyen kis mini alias utazós kiszerelésű tusfürdőket, samponokat, stb., egy-kettő mindig van itthon belőlük. Tavaly naptejből volt itthon több, még mindig olcsóbb volt, mintha rendes tubussal vettünk volna. 
Ha kicsit túlzásba vittük a vásárlást velük kapcsolatban (ki tud ellen állni ezeknek a kis aranyosoknak??), jól jöhetünk ki a dologból, ha egy nagy üvegben vagy egy nagy dobozban gyűjtjük őket, s ha vendégek jönnek, nyugodtan választhatnak belőle maguknak, ezekből nyugodtan használhatnak bármit. Mintha szállodában lennének :) 


 

Gyerekeknek, örök gyerekeknek jó szórakozás lehet ez a szumós teke :) ami ráadásul újrahasznosított anyagból készült :) 
Egy PET palackot vágjunk fel 3 részre, majd az alját és a tetejét ragasszuk össze. Ezután fessük be rózsaszínnel, majd feketével fessünk rá hajat, szemet és szájat. 

 

Ha nekünk is ekkora konyhaszekrényünk lenne és sok szemetet termelnénk, akkor ez tökéletes megoldás lehetne a szelektív szemétgyűjtésre. 

 

Sosem bírtam feltenni normálisan a függönyt. Egyszerűen nem sikerült úgy elosztanom, hogy normálisan nézzen ki, hogy minden ránc, minden hajtás a helyén legyen. Arról nem is beszélve, hogy meggebedtem, mire nagy nehezen fel tettem, mert magasan volt, s nem értem el rendesen. Mióta elköltöztem otthonról, egy db függönyt sem kellett feltennem, mindig Ő teszi fel őket :) enyém a mosás és a vasalás része, de a felrakás az övé :) olyan szépen fel tudja rakni, öröm nézni :) 
Ezzel a megoldással viszont még nekem is menne szerintem :) 

 

Gyerekzsúrokon nagy kedvenc lehet a cukorral, mini csokikkal megtöltött lufi. Egy játékkal is össze lehet kötni, majdnem olyan, mint a mexikói piñata. Bekötjük a gyerkőc szemét és egy hegyesebb tárggyal irányítva ki kell lyukasztani a lufit és ami benne van, az az övé lehet :) Persze azért ügyeljünk ilyenkor a biztonságra és a balesetveszélyre :) 
Ahhoz, hogy megtöltsük a lufit, szükségünk lesz egy műanyag flakon szájára. Erre húzzuk rá a lufit, dugdossuk bele a cukrokat és a csokikat, majd húzzuk le és fújjuk fel :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése