Polyvore #3 - Séta a kutyussal

Orbán Szilvi | június 30, 2013
Mikor megmutattam Ő-nek ezt a szettet, csak annyit mondott rá, hogy ebben a szettben mit sétáltatok, ölebet? Hát ennyi, ezt jól megkaptam. Pedig szerintem ez egy tök normális szett, ezzel még Benit is levinném a futtatóra (ami szerencsére egy jó nagy park, padokkal és nincs elkerítve, mint a legtöbb kutyafuttató), simán el lehetne benne játszani.

 

Igazából még kerestem volna mellé egy övtáskát is, de valami titokzatos okból azt nem találtam, borítéktáskát viszont annál többet....hm, ki érti ezt? :)) Az övtáskában az irataimat hordanám (itt Győrben elég sűrűn ellenőriznek a közterületesek, bár én még nem találkoztam velük), papírzsepit, mert a labdadobálás után mindig tiszta nyál a kezem, meg pár jutifalat is beleférne. :) 

Ruhák beszerzési helye: naci, póló, cipő, napszemüveg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése