Sorozatajánló: Testvérek

Orbán Szilvi | június 24, 2013
Sokáig gondolkodtam rajta, hogy megírjam-e ezt a posztot, mert bár sok olyan blogot olvasok, ahol szokott ajánló lenni, de én valami miatt féltem tőle. Nem nagyon szeretem ezeket az ajánlós dolgokat, mert lehet, hogy nekem marhára tetszik, de lehet, hogy más meg a falra mászik tőle vagy unalmasnak tartja. De mivel nyitott vagyok az új dolgokra, és HA szeretnétek, hogy legyen, néha írhatok ajánlókat azokról, amiket láttam, olvastam vagy hallottam :)


Amiről elsőként írni szeretnék, az a most legeslegkedvencebb sorozatom a Gilmore Girls után (őket nem múlhatja felül semmi :)), a Testvérek (Brothers & Sisters). Először a Universal Channel-en láttam (ha jól tudom, ment egy időben a Viasat-on is), de akkor ott már a 3. évadnál tartottak. Igaz nem az elejétől kapcsolódtam be, de már akkor a magaménak éreztem, már akkor beleszerettem a történetbe. Szépen le töltöttük az 5 évadot (sajna csak ennyi készült belőle), s azóta minden nap ezt nézem :) Van olyan nap, hogy egy egész dvd-t kivégzek, annyira bele tudok feledkezni. 

A történet: A család Kitty születésnapjára gyűlik össze, sok év után először. Azonban a vacsora tragédiába fullad, ugyanis a családfő szívinfarktusban meghal. Halála után titkok sorozata kerül elő, mind a családdal, mind pedig a családi vállalattal kapcsolatban. Titkos számlák, eltitkolt szerető valamint egy eltitkolt féltestvér.
Az egész család tele van rejtett sérelmekkel, amik egy-egy vita során a felszínre kerülnek, de a hihetetlen összetartás és a család iránti feltétel nélküli szeretet újra összekovácsolja a családtagokat.

A Walkerek: Az anya, Nora próbálja összetartani a családját, miközben szeretné a saját helyét is megtalálni férje halála után. Nekem nagyon szimpatikus karakter, néha sokat nevettem neki. Liberális nézete miatt sokszor vitába keveredik Kittyvel (Calista Flockhart), aki vaskalapos konzervatív, és aki apuci kicsi lánya. Egy rádióból ment át a tévébe, politikai vitaműsor műsorvezetőjeként, majd később egy szenátor kommunikációs igazgatója lesz. Justin (Dave Annable), a lefiatalabb öccs háborús veterán, aki Afganisztán után próbálja megtalálni önmagát. Azonban, hogy feledni tudjon, a drogokhoz menekül. A családi összefogás azonban ezt a problémát is megoldja, közös erővel átlendítik Justint ezen az időszakon. Kevin (Matthew Rhys) a család ügyeletes ügyvédje és az egyik legpletykásabb a testvérek közül - aki bár felvállalta homoszexualitását -, még nem talált rá a nagy szerelemre. Tommy (Balthazar Getty) boldog házasságban él feleségével, Juliával (Sarah Jane Morris), gyereket szeretnének, de Tommy steril. A testvérek közül Sarah (Rachel Griffiths) a legidősebb, házassága zátonyra futott férjével, Joeval (John Pyper-Ferguson), de a 2 gyerek miatt küzdenek a család fennmaradásáért. Otthagyta a régebbi állását, hogy a családi vállalkozásban dolgozhasson, hogy így több ideje legyen a családjára.

Többet nem szeretnék róla beszélni, nézzétek meg, szerintem tetszeni fog :) Csak a hangulat kedvéért, itt egy 30 mp-s ajánló a sorozatról, ami egyébként még most is megy a Universal Channel-en. :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése