Pinterest Péntek #22 - Ékszerek tárolása, rendszerezése

Orbán Szilvi | augusztus 02, 2013
Én azon kevés nők közé tartozok, akinek kevés ékszere van és azokat is csak nagyon ritkán hordja. Otthon sem azt láttam, hogy anya tele lenne ékszerekkel, meg én sem érzem annyira magaménak őket, egyedül az eljegyzési gyűrűmet hordom állandóan. Nyakláncot is csak akkor veszek fel, ha olyan helyre megyek, vagy szeretném, ha szerencsét hozna :) Ez utóbbi egy aranynyaklánc, amit érettségire kaptam, nyilas medállal (merthogy ez a csillagjegyem). Csak nagyon vékony a lánc - én csakis az ilyeneket szeretem, szelíd, visszafogott, de mégis szép - és mindig attól félek, hogy elszakad, vagy valaki letépi a nyakamról, vagy, hogy nem veszem észre, hogy kikapcsolódik és elhagyom. Nagyon sokat jelent a számomra és nem szeretném, ha nyoma veszne :) Az érettségin szerencsét hozott, azóta nem volt olyan alkalom, hogy szükségem lett volna szerencsére :)

Ami ékszerem van, azokat többnyire kaptam, de akad egy-kettő, amit én vettem, de aztán mégsem volt még rajtam egyszer sem. Régebben sokszor vásároltam hirtelen fellángolásból, amit nemsokkal  utána meg is bántam. De ma már nagyon megfontolom, hogy mit veszek meg, ha meglátok valamit, várok vele egy-két napot, s ha még akkor is oda vagyok érte, akkor veszem meg. Igaz ezzel azt is kockáztatom, hogy már nem lesz ott a boltban, mire visszamegyek. Előfordult már ilyen és akkor nagyon szomorú voltam :(

 

Azt a kevés kiegészítőmet ebben a kis kosárkában és szívecskében tartom, bőven elférnek :) Egyedül az arany nyakláncom és az arany gyűrűm van az eredeti dobozában, bársonypárnán. Mondtam, hogy féltem őket :) 

 

És íme, az én drágaszágaim :)) 

1. Ezt a karkötőt az egyik exemtől, (nem volt sok, nyugi) kaptam, az egyik hajóútjáról (luxus hajókon dolgozott felszolgálóként, s pont az ilyen sok utazás miatt lett vége a kapcsolatunknak) hozta. Egy mágnes kapoccsal záródik. 

2. Ő az én eljegyzési gyűrűm, fehér aranyból és mini cirkónia kővel a közepén. Nagyon szeretem, mert nem üreges belülről, szépen ráfekszik az ujjamra, nagyon kényelmes viselet :) Már 4 éve van az ujjamon, szinte hozzám nőtt :) Nem csináltatunk külön gyűrűt az esküvőre, ezt hordom majd feleségként, csak a másik kezemen.

3. Őt az arany nyaklánccal együtt védem és oltalmazom, egy külön kis dobozkában vannak. 14. szülinapomra kaptam anyától, hiszen egy 14 éves lánynak már dukál egy ilyen gyűrű :) De sajna már nem jön fel az ujjamra, pedig szépen kiegészítenék egymást az eljegyzési gyűrűmmel.  

4. A híres-nevezetes aranynyaklánc, nyilas medállal.

5. Hűű, ezt már nagyon régen vettem, legalább 7 éve megvan, ha nem több. Ha megyek valahova és olyan ruha van rajtam, amihez illik, akkor felveszem, de egyébként nem hordom.

6. Ezt is attól kaptam, aki az egyes számú karkötőt hozta, azt hiszem egyszer volt rajtam. Azért vettem fel, hogy ne reklamáljon, hogy nem hordom.

7. Na egy hirtelen fellángolás eredménye ez a kis csillagos (talán látszik a képen) fülbevaló, néha beteszem a fülembe, hogy ne forrjon össze a lyuk, de egyébként nem hordom.

8. Ezeket az ezüst delfineket anyáéktól kaptam, hogy lecseréljem az addig hordott fél fülbevalómat (az volt az első fülbevalóm, azóta hordtam, hogy kilyukasztották a cimpámat) egy normálisabbra. De sajna elhagytam a kis dugót a végéről és nem tudtam hordani.

9. Egy újabb fellángolás áldozata ez a karkötő. Ha nem lenne olyan vastag a karom és lenne hozzá illő ruhám, szerintem hordanám :)

10. Azt hiszem ez egy újsághoz volt ajándék, de nem vagyok biztos benne. Mondanom sem kell, hogy ezt sem hordtam még. Ennek az az oka, hogy nagyon eláll a fülemtől, mindenbe beleakadt.

11. Ez a karkötő a 6-os számú delikvens párja, egy szettben kaptam őket.

12. Szintén fellángolás. Érdekes, mert amikor a boltban felpróbáltam még tetszett, de otthon a tükör előtt már nem állt annyira jól. Mintha a boltban vékonyabbak lettek volna az ujjaim :D Ki érti ezt?

13. Ennek a kis pirosnak van egy fekete párja is, de azt nem találtam meg. Nagy ritkán (és itt a ritkán van a hangsúly) felveszem, de nagyon szorul az ujjamon, és kényelmetlen.

Nos, miután bemutattam a kiegészítőimet, mutatok pár tárolási és rendszerezési ötleteket azoknak, akiknek "kicsit" több van ékszerük van és gondot jelent az elhelyezése :)

 

Képek forrása a Pinterest táblámon :)

Nektek mennyi ékszeretek/kiegészítőtök van és hogy tároljátok? Van olyan, amit csak hirtelen fellángolsából vettetek és van olyan, ami nagyon a szívetekhez nőtt? Melyik tárolási mód tetszik a legjobban?

2 megjegyzés:

  1. Aranygyűrűt vidd el ékszerészhez, csinál belőle kicsit nagyobbat, és máris tudod hordani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen már én is gondolkodtam, de még sosem jutottam el odáig :) De jó, hogy szóltál, köszi :)

      Törlés