Pinterest Péntek #25

Orbán Szilvi | szeptember 27, 2013
Újra itt a péntek, s azt vettem észre, hogy mióta megújult a rovat, azóta sokkal nagyobb lendülettel vetem bele magam a képek nézegetésébe, a válogatás összeállításába. Sokkal több időt töltök el a Pinteresten (ezt sajna a hátam meg is érzi, nem tudok sokat görnyedni a gép felett...), hiszen több kategóriát követek, több a választék :)

Amiből a legnehezebb képet összegyűjteni, az az étel :) tele van salátával, meg a tipikus amerikai croc pot (lassú főző edény vagy hogy hívják, de szerintem tudjátok, hogy miről beszélek) receptekkel. Itthon nem is tudom, hogy lehet-e ilyet kapni, biztos tök szuper lehet. Este bekészítem a sütőbe, elindítom és reggelre vagy délelőttre már készen is van a kaja. Nem kell órák hosszat a tűzhely mellett álllni.

Na, de akkor lássuk is a mai felhozatalt, íme, ezek tetszettek a héten:

1. Lakberendezés


Annyira jól néznek ki ezek a kis olvasókuckók az ablakokban. Ha egyszer lesz saját házam, biztos, hogy kialakítok egy ilyen kis zugot, ahol mégha nem is olvasok, de elücsöröghetek egy kicsit, eső vagy hóesés esetén pedig egy bögre teával vagy forrócsokival gyönyörködhetek a tájban :) 

2. Cukiság


Itt az ősz, lehet megint tököt faragni :) S ha már kibelezzük a tököt, miért ne ültethetnénk bele a csemetét is? :) Bár én ősszel már nem vetkőztetném le a gyereket pucérra...

3. DIY


Bár még csak szeptember van, de már a fórumon is belopakodott a karácsonyi hangulat, s ahogy a FB-n láttam, a Nagy karácsonyi készülődés is hamarosan elkezdődik. Nem tudom, mennyire látszik a képen, de ezek a kis színes égők bizony pici gyerekujjlenyomatok :) Bekeretezve remek karácsonyi ajándék lehet pl. a nagyszülőknek, de akár a lakás karácsonyi dekorációjába is belecsempészhetjük :)

4. Manikűr

 

Még húgommal néztük meg a Grú-t s akkor azonnal beleszerettem ezekbe a lényekbe, a minionokba :) Hiába vannak több tízezren, mindegyiknek külön személyisége van, hihetetlenül aranyos és önzetlen lények, akik mindig igyekeznek a gazdájuknak segíteni :) Bár magamnak biztos, hogy nem tudnék egy ilyet elkészíteni, láttam is sok félresikerült alkotást, de akinek jó a kézügyessége, nyugodtan megcsinálhatja :) 


5. Outfit


Bár nem követem a trendeket, de sok blogot (köztük beauty blogokat is) olvasok, ahol azt írják, hogy idén ősszel nagy divat a bordó szín. Még sosem hordtam ezt a színt, de nagyon tetszik, ezzel a felsővel pedig egy igazi romantikus viselet.

6. Humor


Ehhez igazán nincs is mit hozzáfűznöm :)))) 

7. Desszert


Mostanában nagy divatját éli ez a fajta piskóta sütés. Hol van már a megszokott, sima egyszerű piskótatekercs? :) Nem mondom, hogy nem jól néznek ki, de nekem kicsit macerás az elkészítése, nekem a sima tekercs is eltörik néha, pedig nem sütöm túl :(

8. Frizura


Na, ha a mostani hosszúságú hajam kb. így nézne ki, ha rendesen be lehetne sütni. Kb. 5 percig állna így, vagy ha esetleg párás az idő, akkor 1 másodpercig. A fodrászom is megmondta, hogy csak akkor lehet ilyen hajam, ha egy kiló fixálást rákenek, ráfújok, de még akkor sem 100%-os a siker. Marad a hajvasaló...

9. Étel


Mézes csirkeszárnyak, nyammi. Már ha csak a képet nézem, akkor megindul a nyáltermelésem :)) A receptet itt találhatjátok (angol).

Hogy tetszett? Nektek melyik a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése