Pinterest Péntek #29

Orbán Szilvi | október 25, 2013
Ismét eltelt egy hét, én meg még mindig itthon vagyok anyáéknál :) Péntek van, már csak 2 nap van hátra és utazok vissza Győrbe. Várom is, meg nem is. Mindig fennáll ez a kettős érzés, valahányszor hazautazok, jó lenne még maradni, együtt lenni a családdal, de ugyanakkor már nagyon hiányzik Ő is és Beni, s alig várom, hogy újra láthassam őket. Viszont még annyira jó lenne maradni is, babázni, mert egyszerűen nem lehet Levivel betelni, hihetetlenül okos és vidám baba :) De ez az élet rendje, muszáj visszamenni, hiszen nekem már Győr az otthonom, én oda tartozom. De mindig nagyon jó hazautazni, az érzést pedig nem kell bemutatni szerintem, legalábbis azoknak, akik távol kerültek a szülői háztól :)



1. Lakberendezés


Pince hiányában akár a konyhaszekrényben (persze ha van helyünk) is tárolhatjuk a krumplit, hagymát és más zöldségeket, pl. ilyen vesszőből font kosárkákban :) Imádom :) 

2. Cukiság


A pandamacik imádnivaló kis szőrpamacsok. Még felnőtt korukban is :) A múltkor láttam az egyik csatornán róluk egy dokumentum filmet és azt vettem észre, hogy ülök a tv előtt és szinte megállás nélkül gügyögök nekik :)) Annyira aranyosak és viccesek voltak miközben játszottak egymással. 

3. DIY


Bár most természetanyánk kegyes hozzánk és ragyogó jó idő van (legalábbis itt, Győrben nem tudom), de sajna előbb-utóbb beköszönt a hideg idő, amikor nagyon jól esne valami meleg, puha dolog, amivel megmelegíthetjük átfázott praclinkat. Ezeket a tünemény baglyokat akár még varrógép nélkül is el lehet készíteni, megtölthetjük rizzsel, cseresznye vagy meggymaggal. Bedobjuk a mikróba pár percig és már szorongathatjuk is őket, de akár zsebbe téve is jó szolgálatot tehetnek :) 

4. Manikűr


Ebben a manikűrben nekem a szív tetszik a legjobban. Imádnám :) 

5. Outfit


Igazi őszies válogatás, a kabát kifejezetten tetszik *.*

6. Humor


:D 

7. Desszert


Igaz, hogy most itthon habzsi-dőzsi van, degeszre tömtük már magunkat mindenféle sütivel, tortával (nyamm, nyamm), de egy ilyen pohárnak ki tudna ellenállni? Ha kedvet kapna hozzá valaki, a receptet itt találhatja meg ;)

8. Frizura


Nagyon szeretem Jennifer Anistont (őőő, na nem úúúúgy :)), nagyon jó stílusa van, és színésznőnek sem utolsó :) ez a fonatos megoldás pedig kifejezetten tetszik, lassan én is meg tudnám csinálni, annyira hosszú már a frufrum (lassan érik a fodrász). 

9. Étel


Erre nincsenek szavak, imádom a sült pipihusit :) Recept itt :) 

Nektek melyik tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése