Kiöltözős vagy kuckózós? - Szettek karácsonyra

Orbán Szilvi | december 18, 2013
Ismét garázdálkodtam egy kicsit az öltöztetős oldalon (Polyvore, ha esetleg valaki nem tudná :)), s hogy hogy nem, egészen véletlenül olyan szetteket állítottam össze, amik még akár karácsonykor is megállnák a helyüket. Naa jóó, volt benne egy kis tudatosság is :) 
Jómagam nem vagyok nagyon a kiöltözés híve, nem szeretem annyira puccba vágni magam, de azért megadjuk a módját, szépen felöltözünk, mert hát mégiscsak ünnep van, vagy mi. De koktélruhát meg kisestélyit akkor sem vennék fel (na jó, van az a pénz, amiért igen :D igen, megvesztegethető vagyok...). Annyira belemelegedtem a dologba, hogy rögtön két változatot is készítettem, s azon belül is különböző variációkat. Nekem mindegyik nagyon tetszik, ha ki kellene öltözni - mert mondjuk megyünk valami elegáns helyre - akkor akármelyiket elfogadnám, ez az a stílus, amit el tudom magamon még képzelni (az már más kérdés, hogy jól is állnának-e, mert még nem próbáltam ilyeneket), már ami a kiöltözős variációkat illeti :) De hozzám legközelebb a kuckózós változat áll, s nagy a valószínűsége, hogy ezt a megoldást választom idén, lévén, hogy csak kettesben leszünk :)  

Kiöltözős


Nálam a karácsony egyenlő a pirossal, fehérrel és zölddel, de a sima fekete ruhával sem lehet mellélőni szerintem, egy igazi klasszikus. A sminkkel és a kiegészítőkkel remekül lehet játszani, amint látjátok, nálam nagyon menő a piros szín, legyen az rúzs, fülbevaló vagy akár cipő. Ami még nagyon tetszik, az a 3. szett, az a fekete szalag nagyon feldobja a ruhát :) A cipőnél azért figyeljünk arra, hogy kényelmes legyen, vegyük figyelembe, hogy egész este állnunk kell-e (pl. svédasztalos fogadásnál), hiszen nem lehet kellemes órákat körömcipőben tipegni vagy álldogálni. De aki bírja, annak hajrá ;) Én maradok a balerina cipőnél.

Kuckózós


Khm, hát igen, itt is a piros (na vajon mi a kedvenc színem?? :D). Én inkább ezekben érezném magam jól, hiszen még ez is elegánsabb, mint a pizsama :) Miután elfogyasztottuk a menüt, és megvolt az ajándékozás, nincs is jobb, mint ezekben a kényelmes ruhákban bekuckózni a tv elé a párunkkal, a gyerekekkel, vagy társasozni egyet (kinél mik a szokások). Ebben biztos nem érzi magát feszélyezve senki sem :) Ezeket a szetteket is fel lehet dobni kiegészítőkkel, sminkkel, csak a fantáziánk szab határt :) 

Nektek melyik tetszik? Ki szerettek öltözni karácsonykor vagy inkább a lazább öltözetet preferáljátok? Otthon ünnepeltek vagy mentek valahova?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése