Viszlát 2013! - Újévi visszatekintő kvíz :)

Orbán Szilvi | december 31, 2013
http://weheartit.com/entry/93025769/in-set/7754614-blog?context_user=eletespillecukorMég májusban találtam rá Via blogján erre és annyira aranyos és vicces ötletnek találtam, hogy már alig vártam, hogy én is kitöltsem év végén :) Ezekkel a kérdésekkel sokkal könnyebben vissza lehet emlékezni az elmúlt évre, nekem legalábbis könnyebben ment, mintha csak úgy, mindent egyszerre kellett volna felidézni :) Némelyik kérdésen sokat kellett gondolkodnom, de nagyon vicces és jó érzés volt visszaemlékezni, s valószínűleg jövőre is elkészítem, hogy össze tudjam hasonlítani a két évet. Ha van kedvetek Ti is elkészíthetitek, esetleg kommentben linkelhetitek is a blogotokat, hogy én is elolvashassam :) Vagy akár itt, is megválaszolhatjátok őket, én nagyon szeretem az ilyesmiket olvasni ;)


1. Mi olyat tettél 2013-ban, amit eddig még soha?
Elkezdtem futni, amit a télen abba hagytam, mert a derekam közbeszólt, de tavasszal szándékozom ismét elővenni a futócipőt és ismét róni a köröket :) 
2. Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogsz valamit 2014-re megfogadni? 
Nem szoktam hangosan kimondani a fogadalmat, de mindig megfogadok valamit. Azonban nem esek kétségbe, ha nem sikerül megfogadnom, majd legközelebb sikerül :) Még nem tudom, hogy lesz-e fogadalmam az új évre. 
3. Született valakinek gyereke a környezetedben? 
Ezt inkább tavaly kellett volna elkészítenem, mert akkor szabályosan bébi bumm volt, akkor 3 is született, köztük Levente is ♥
4. Halt meg valaki, aki közel állt hozzád?
Szerencsére nem és nagyon remélem, hogy ez még sokáig így is marad.
5. Milyen országban jártál 2013-ban?
Nem utaztunk sehova, maradtunk a határokon belül. 
6. Mit szeretnél 2014-ben, ami hiányzott 2013-ban?
Mindenem megvolt ebben az évben, s remélem 2014-ben is így lesz :)
7. Melyik 2013-as dátum marad örökre az emlékezetedben? 
Nincs olyan esemény, ami miatt emlékezetes lenne egy dátum.
8. Mi volt a legnagyobb sikered 2013-ban?
Sikerült 12 kilótól megszabadulnom. 
9. Mi volt a legnagyobb kudarcod?
Nem volt.
10. Volt komoly betegséged vagy sérülésed? 
Komolynak nem mondható, de megint gondok voltak az epémmel és a derekam is fájt.
11. Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál? 
Egy isteni piros körömlakk, amit karácsonyra vettem, beleszerettem :) ♥
12. Kinek a viselkedése érdemel elismerést? 
A húgom, akire nagyon felnézek. Egy írtózatos cuki és eszméletlenül aktív kisfiú anyukája, aki isteni szappanokat gyárt, mellette diplomázni és nyelvvizsgázni készül ♥ ♥
13. Kinek a viselkedése háborít fel?
Nem emlékszem, hogy lenne ilyen személy, illetve van egy, de azt nem szeretném elmondani :)
14. Mire ment el a legtöbb pénzed? 
Nem volt ilyen :) 
15. Mi az, amitől nagyon-nagyon izgatott lennél? 
Ezt így nem tudom megmondani előre :)
16. Melyik dal fog 2013-ra emlékeztetni?
Ez, mert idén nyáron voltunk Omega koncerten és felejthetetlen emlék volt :) 
17. Tavaly ilyenkorhoz képest...
...boldogabb vagy szomorúbb vagy? 
Boldogabb :)
... híztál vagy fogytál?
Fogytam (juppi!)
...gazdagabb vagy szegényebb vagy?
Ugyan úgy állok, mint tavaly, se több, se kevesebb pénzem nem lett :)
18. Mit szerettél volna többet csinálni?
Kirándulni a kutyákkal.
19. Miből lett volna jobb kevesebbet csinálni?
Édességet enni.
20. Hogy töltötted a karácsonyt?
Kettesben Ő-vel, nem jött senki hozzánk és mi sem mentünk sehova.
21. Estél szerelembe 2013-ban?
Persze, folyamatosan ;) ♥
22. Volt egyéjszakás kalandod?
Még sosem volt és nem is lesz.
23. Mi volt a kedvenc Tv műsorod 2013-ban?
Ciki vagy nem ciki, de szeretem nézni az Éjjel-nappal Budapestet...hogy miért, ne kérdezzétek, én magam sem értem... :D
24. Van olyan, akit most utálsz, de tavaly ilyenkor nem utáltad?
Nincs.
25. Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál?
Papp Diána: Téli fagyi. Most karácsonyra kaptam :) ♥
26. Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted idén?
Nincs ilyen. 
27. Mi az, amit kértél és meg is kaptad? 
Bögréket :) 
28. Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg?
Postbook-ot, de már nem is kell annyira :) 
29. Mi volt a kedvenc 2013-as filmed?
Gru2.
30. Hány éves lettél idén és mit csináltál a szülinapodon?
29 és csak a szokásos teendőimet, nem volt semmi különös :)
31. Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved?
Ha végre nem kellene az epémre odafigyelni...
32. Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben?
Kényelmes. 
33. Mi segített józannak maradni. 
Az epediétám. :D Egyébként Ő nagyon sokat segít ebben :)
34. Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)?
Nincs ilyen.
35. Ki hiányzott a legjobban?
Húgom.
36. Ki volt a legszuperebb ember, akit idén ismertél meg?
Eszti alias Ehhsty Smink :) Imádom a videóit, s amiket eddig javasolt, mind beváltak :)
37. Mi az a tanulság, amit le tudsz vonni 2013 történéseiből?
A blogolással kapcsolatban nagyon fontos az alázat, a kitartás, a türelem és a folyamatosság :) 
38. Idézz egy dalból, ami jellemzi az évedet!
"Don't worry, be happy!" :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése