Little Reasons To Smile #22

Orbán Szilvi | február 24, 2014
Tegnap elmaradt ez a bejegyzés, itt van Ő hugicája, azaz az én sóginőm és annyira belemerültünk a társalgásba, hogy már késő este volt, mikor eszembe jutott, hogy ezt meg elfelejtettem megírni :) No meg, örököltem tőle egy okostelefont, életem első okostelóját és azzal ismerkedtem egész este :) Szó, ami szó nagyon hamar egymásra találtunk, szerelem első látásra :) Mi volt az első applikáció, amit letöltöttem? Na mi? Hát az Instagram :D Így már ott is tudtok követni, igaz még egyetlen kép sincs fenn, és még én sem követtem be senkit sem rajta, de rajta vagyok az ügyön :) Még amatőr vagyok benne, de ha minden igaz, akkor pillecukor_blog néven találtok meg :) 
Olyan szép napsütés van, most lenne jó fotózni a bloghoz, de persze itt is érvényesül Murphy törvénye, hogy most egyáltalán nincs mit befotózni :/ Majd amikor kellene, akkor biztos, hogy felhős lesz az ég...Na mindegy, a lényeg, hogy ma ragyogó napsütés van, délutánra hatalmas sétát tervezünk a belvárosba, ezer éve nem jártam benn (na jó, az az ezer év az szilveszterkor volt...), jó lesz ismét megnézni azokat a szép helyeket, amiket imádunk :) Mondtam már, hogy nagyon szeretem Győrt? :) 

http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/69590697156

Okok a mosolyra:
♥ Via élő chatje (remélem sokszor lesz még ilyen, annyira jó volt nézni és hallgatni) ♥ nyertest sorsolni ♥ új kezdeményezést indítani (aki most talált ide és nem tudja mi ez, itt elolvashatja, akármikor be lehet csatlakozni) ♥ új szappant felavatni a hugi által készített készletből :) ♥ takarítani ♥ Levente hangja a telefonban ♥ piskótás görögjoghurt ♥ új telefon ♥ Instagram ♥ sétálni a jó időben ♥ buszozni ♥ jegyet lyukasztani ♥ már össze tudom kötni a hajam (de lassan eljutok végre fodrászhoz is...) ♥ a zsebnaptáram mintája (olyan jó nézegetni és simogatni a fedőlapot, olyan jó anyaga van) ♥ tanulgatni az érintőképernyőn való pötyögést ♥ rizseshús ♥ krémes ♥ este betakarózva jégkrémet enni ♥ Nagy Duettet nézni sóginővel ♥ parfüm 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése