Little Reasons To Smile #23

Orbán Szilvi | március 02, 2014
Most csodálkoztam rá, hogy már huszonharmadik alkalommal gyűjtöm össze az apró örömöket, s bizton állíthatom, hogy immáron beleépült a rutinomba, hogy minden vasárnap este LRTS írás van (kivéve, amikor csak sikerül elfelejtenem, de akkor hétfőn azonnal pótlom is).
Szóval a bejegyzésírással már nincs gondom, már csak a fotózás részét kellene megszoknom :) Bár a héten már többet fotóztam, nyilván ebben nagy szerepe van az Instagramnak is :) Ezentúl - legalábbis bízom benne - lesznek saját képek ebben a sorozatban. Természetesen ehhez nem kellene elfelejtenem lefotózni az éppen boldogító tárgyat, eseményt, pillanatot, stb. Akik követnek Instagramon, azoknak nem lesznek újak a képek, de biztos vannak olyanok, akik nem követnek (ha esetleg szeretne valaki, akkor itt megteheti) és nem látták ezeket a fotókat :) 


Okok a mosolyra:
♥ itt volt 3 napot Ő húga, már egy éve nem láttuk, jó volt ismét találkozni vele :) ♥ kekszes Guru ♥ hatalmasat sétálni a belvárosban, ráadásul már sapka nélkül, annyira jó idő volt :) ♥ sóginő vasalta ki a hajam (sokkal jobb lett, mintha én vasaltam volna ki) ♥ feladni a nyereményjáték nyertesének a csomagot ♥ piros-fehér pékzsineg ♥ körtés Milka ♥ Milka csokis fánk ♥ kekszes görögjoghurt ♥ megkésett karácsonyi ajándékok ♥ Labello ♥ új lakkok (essence 109 off to miami és essence twins 03 mr big), végre van korall színű lakkom *.* ♥ nyílnak a krókuszok (mióta lefotóztam, sajna azóta letaposták :(( ) ♥ megnyitott a Tchibo az Árkádban (ha én egyszer oda beszabadulok...ajjajjj... ♥ kacsa alakú krumpli ♥ sok-sok kókuszgolyó ♥ Beni ahogy napozik ♥ csokis mogyoródrazsé a Pennyből ♥ kacsák a tavon (sajna most kevesen voltak, de van, amikor min. 20-an vannak) ♥ virágzó fák ♥ szétjött az egyik körömlakkomnak a kupakja és az ecset benne maradt az üvegben ♥ Beni, ahogy élvezi, ha dögönyözzük, még a fogai is kinn vannak :D ♥ csemege uborka ♥ végre normális méretet öltöttek a körmeim, hamarosan lehet lakkozni ♥ Skype anyáékkal ♥ Vigyázz! Kész! Posztolj! - betettem az Inspirációk menüpont alá, így könnyebben elérhető lesz a továbbiakban ♥ más bloggerek gondolatait olvasni a boldogságról (tök jó, hogy mindenkinek mást jelent :)) ♥ twitter és instagram ♥ mióta letöltöttem az "itatós" alkalmazást, azóta minden nap megvan a 3 liter folyadék és ez már a bőrömön is látszik :) ♥ csokis és epres-vaníliás jégkrém ♥ 111.000 oldalletöltés *.* ♥♥♥

Aztaaa, erre a hétre extra sok jó dolog jutott, remélem ez lesz a jellemző a következőkben is :)

2 megjegyzés:

  1. Nem csak feladni jó a csomagot, hanem megkapni is :)
    A fürdősót otthagytam a szüleimnél, mert nekem csak zuhanyzóm van és nagyon nem szeretném, ha úgy eldugulna, hogy kádként tudjam használni :D A többi viszont az enyém, az enyéééém, az enyééééém, my precious :D
    http://thingzmikelikes.wordpress.com/2014/03/02/nyeremenycsomagot-kapni/
    (hihi, a 300. bejegyzésem lett ez pont)

    A fotózás viszont... én alig fotózom, mert tök sokszor eszembe sem jut, még több alkalommal pedig olyannak örülök, ami fotózhatatlan.

    VálaszTörlés