Pinterest Péntek #53

Orbán Szilvi | április 11, 2014
Nah végre le tudtam egy kicsit ülni a gép elé az egész napos ide-oda rohangálás után :) No nem a G-napok miatt - az idén is kimarad az életemből -, hanem bevásárolni voltunk, de még így is sok tétel maradt a listámon :/ De ahogy látom a bloggervilág már rámozdult a kuponokkal a vásárlásra, vannak már, akik túl is vannak rajta :) Szépen töltődnek fel a képek Instagramra :D 

Ez a hét is gyorsan eltelt, hála istennek, már csak párat kell aludni (szám szerint 6-ot) és itt vannak anyáék, juppiii. Ennek örömére most még nagyobb gőzzel folyik a takarítás, tegnap egy kicsit előre dolgoztam és kitakarítottam a kamrát, átrendeztem a konyhaszekrényt egy kicsit :) Így a jövőhéten már ezzel sem lesz gondom, amúgy is csak 3 nap marad a konyhára :)




 Lakberendezés


Nekem ennél egy kicsit több akasztóra és nagyobb felületre lenne szükségem, ahogy a bögréink számát elnézem :D

Cukiság


Annak ellenére, hogy inkább kutyásnak mondom magam, elég sűrűn szerepelnek cicák a PP-ben :) De annyira cukik ők is :) 

DIY


Így lehet egyszerűen virágot "varrni", ezt még én is meg tudom csinálni :D

Manikűr


Hello, gyönyörűm! *.*

Outfit


Ez úgy, ahogy van tökéletes! 

Humor


Na ja :D

Desszert


Csokis is? Puding is? Pisztáciás is? Na ide vele! :D

Frizura


Halszálka. Nem tudom mennyivel bonyolultabb a sima fonásnál, de szerintem sokkal :) 

Étel


Egy kis laza vacsora?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése