Little Reasons To Smile #30

Orbán Szilvi | június 01, 2014
Annyira szeretném mindig minden vasárnap megírni ezt a bejegyzést, de mindig elfelejtkezek róla, amikor meg eszembe jut, akkor meg már az nem jut eszembe, amit fel szerettem volna írni a listámra :/ Létezik, hogy valaki ennyire feledékeny legyen? Mindenesetre én itt vagyok rá elrettentő példának. Nem tudom, hogy a végére mennyi pozitív pillanat fog eszembe jutni, mindig folyamatosan törnek rám az emlékek, van, hogy utólag még beírok pár dolgot és frissítem a bejegyzést :) Mostanában az Instagramon is inaktív vagyok, ez a telefonom lassúságának tudható be, nemigazán csipkedi magát a képek feltöltésében, így hamar elunom magam a várakozásban, s inkább félbehagyom az egészet. De igyekszem ezen is változtatni, igyekszem egy kicsit aktívabb lenni ott is :) de azért örülök neki, hogy ennek ellenére is már 50 követőm van :)) 

http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/80877441115

Okok a mosolyra:
♥ kilábaltam a betegségből ♥ menta tea ♥ koreai zenék ♥ blog sablonokat böngészni - ismét bizsereg a kezem egy új külső megalkotásával kapcsolatban, de egyelőre csak bizsereg :D ♥ új olvasók ♥ új tagok a VKP-ben és elég sokan megírták a bejegyzést :) ♥ új póló a Hádából - végre van egy kis sikerélményem, mert sosem kapok magamra való felsőt, mert vagy kicsi vagy nagy, de ez tökéletes :D ♥ beleférek a tavalyi rövidgatyómba, sőt még egy kicsit lötyög is :D ♥ szandálos időjárás ♥ buszozni ♥ napszemüveg - végre megtaláltam az igazit ♥ a tegnapi Digital Divas rendezvényen díjazták a két kedvencemet ♥ éjszaka teniszt nézni ♥ tejberizs ♥ cseresznyebefőtt - 2 nap alatt bepusziltam 2 üveggel :D ♥ vaníliás krémtúró ♥ megújult a blog Facebook oldala - köszi Facebook, így sokkal jobban mutat :) ♥ nyitott ablaknál aludni - amilyen fagyos vagyok, ez nálam már nagy szó ♥ labdázni Benivel ♥ jázmin tea ♥ fekete áfonyás és ribizlis tusi - ennél jobban már csak a Baba szőlős-rózsás tusiját imádom ♥ passziánsz ♥ csíkos zoknik ♥ új bevásárló kosár ♥ pöttyös bevásárló szatyor - védjük a környezetet :) ♥ sokat nevetni Ő-vel ♥ kivételesen jó filmek a tévében ♥ Harry Potter 7. rész ♥ olvasni a dokinál várakozva - így az idő is gyorsabban telik ♥ új vidiket nézni a kedvenc YouTube guruimtól 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése