Pinterest Péntek #62

Orbán Szilvi | június 27, 2014
Ismét péntek, ismét Pinterest Péntek. Jövő hét pénteken ilyenkor már a vonaton zötyögök útban hazafelé :) Már nagyon várom, hogy otthon legyek, még akkor is, ha csak egy hetet tudok otthon lenni - bár ez még bármikor megváltozhat, ki tudja ;)) -, jó lesz végre újra megölelni a családot :) Sajnos megint úgy jött ki a lépés, hogy egyedül kell mennem, Ő nem tud kivenni szabit, annyi a munka, így Beni marad vele itthon. Egyedül nem merem bevállalni, hiszen ha ketten megyünk, akkor is elég megterhelő, Ő intézi a csomagokat, én a kutyát, nekem ez egyedül nem menne... Pedig Ő is júliusban tartja a szülinapját, Levente is, mama is, jó lett volna ismét egy hatalmas családi "banzájt" tartani :) Na de hátha lesz még olyan időszak, hogy mindannyian haza tudunk utazni. 
A mai PP-vel egy kicsit meggyűlt a bajom, most valahogy nem volt olyan jó a felhozatal, nagyon sokáig böngészgettem, mire sikerült találnom minden kategóriába olyan képet, ami nagyon tetszik valami miatt. van olyan, hogy egyszerre többet is találok, s olyankor mentem a PP táblámra (ami titkos), és a következő PP-k alkalmával felhasználom, de most teljesen üres volt a táblácskám. De sikerült találnom, ez a lényeg és ezeket most meg is mutatom Nektek! :) 

Lakberendezés


Ez annyira megtetszett, ha lennének ilyen függönyeink, akkor tuti készítenék (vagy vennék) ilyet :) 

Cukiság


A pandáknál mindig 100%-os a cukiság faktor :D 

DIY


Régi pólóból bevásárló szatyrot? Miért ne?!

Manikűr


Gyönyörű ez e lakk! *.*

Outfit


Laza, kényelmes, pont nekem való :)

Humor


Hát ha a mai reggelimet nézem, akkor én egy hatalmas baracklekváros pirítós vagyok :D

Desszert


Nyámi, nyámi, nyámi. Ezek a fotósok nagyon tudják, hogy kell úgy fotózni, hogy az embernek egyből elinduljon a nyálelválasztása a kép láttán :D 

Frizura


Fonjunk hajat. Így. Ha hosszú lenne a hajam, akkor sem tudnám így befonni :D 

Étel


Ez is majdnem desszert, de mivel palacsinta, így kajának is bőven elmegy, főleg reggelire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése