{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Csillagjegy

Orbán Szilvi | július 30, 2014

{Szia! Ha először jársz itt és nem tudod, mi is ez a Vigyázz! Kész! Posztolj! dolog, itt olvashatsz bővebben róla. Ha esetleg kedvet kaptál és szeretnél Te is csatlakozni, írj egy e-mailt az eletespillecukor@gmail.com címre és válaszban elküldöm a következő témát, amibe már be is tudsz kapcsolódni :) A megadott téma maradjon TITOK az olvasók számára! :) Az eddigi VKP bejegyzéseit itt olvashatod el :) } 

Te atttyaúristen, már megint itt a VKP ideje, hihetetlen, hogy ilyen gyorsan eltelt ez a két hét. Mintha csak tegnap sorsoltam volna ki :D Most a csillagjegyünkről kell egy kicsit beszélni, kinek micsoda, mennyire illik rá, esetleg aki tudja az aszcendensét, az azt is leírhatja :) 

Én téli gyerek vagyok, december 10-én születtem, ebből adódik, hogy a csillagjegyem a Nyilas :) Az aszcendensem fogalmam sincs, hogy micsoda, elfelejtettem megkérdezni anyát, hogy pontosan mikor születtem, így nem tudom kiszámítani sem :/ mondjuk nem tudom, hogy mennyire hitelesek ezek a netes kalkulátorok... jósnőhöz pedig nem járok, ugyanis nem hiszek az ezoterikában és az asztrológiában.

Több oldalt is megnéztem, hogy mi is jellemző a Nyilas jegy szülötteire, szinte mindegyik ugyanazt írta, csak más szavakkal. Ezekből kiragadtam egy oldalt, mégpedig ezt. Itt a következőket írja a jósnő a Nyilasról (sajna csak így tudtam kimásolni, mert nem működik a ctrl-c, ctrl-v kombináció :)


Kékkel kiemeltem, hogy mik a jellemzőek rám a tulajdonságok közül, a többi egyáltalán nem jellemző. Ismerek olyan embert, akire jobban illenek, de ő mégsem Nyilas, pedig mintha csak róla olvastam volna :D


Érdekes, hogy jobbára a harmonikus tulajdonságok között találtam rám jellemző jegyeket, szerencsére a diszharmonikus tulajdonságok közül egyet sem :) 

Mindig elolvastam a horoszkópokat a lapokban, de sosem hittem bennük, sosem belőlük indultam ki, nem szerveztem hozzájuk a napomat. Valahogy nem hiszek az ilyesmiben, szerintem mindenki saját maga irányítja az életét, de ez az én véleményem. :)

A többiek bejegyzését a témával kapcsolatosan az alábbi linkeken éritek el :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése