{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Amik nélkül nem hagyom el a lakást

Orbán Szilvi | szeptember 10, 2014

{Szia! Ha először jársz itt és nem tudod, mi is ez a Vigyázz! Kész! Posztolj! dolog, itt olvashatsz bővebben róla. Ha esetleg kedvet kaptál és szeretnél Te is csatlakozni, írj egy e-mailt az eletespillecukor@gmail.com címre és válaszban elküldöm a következő témát, amibe már be is tudsz kapcsolódni :) A megadott téma maradjon TITOK az olvasók számára! :) Az eddigi VKP bejegyzéseit itt olvashatod el :) }

Eltelt ismét két hét, itt az ideje, hogy újabb közös blogger-jamboreet rendezzünk :) Talán ezt vártátok eddig a legjobban, legalábbis sokan már múlthéten megírtátok ezt a posztot :) Igazából ez akár egy Mi van a táskámban? posztnak is elmenne, s sokan szeretik is az ilyen bejegyzéseket olvasgatni, mint ahogy én is szeretem az általam követett blogokon nézegetni őket :)) Annyit változott most a helyzet, hogy az Inlinkz-et vettem igénybe, hogy ne kelljen összevadászni a linkeket - no meg Ti sem rajongtatok érte - hanem létrehoztam egy kódot, amit mindenki beilleszt a bejegyzése végére, hozzáadja a linkjét és készen is van. Már korábban is javasolták ezt nekem és nekem is megfordult a fejemben, de most érett meg rá a dolog :)

Bár mostanában nem nagyon hagytam el a lakást, ha mégis, akkor orvoshoz mentem - s sajnos a közeljövően sem fog változni a helyzet -, de ha egyszer kilépek az ajtón, akkor szinte mindent viszek magammal, amire bármikor szükségem lehet. Ahogy Ő szokta mondani, talán még egy halott katona is van a táskámban :D Persze ez nem igaz, még varrókészlet (tű, cérna, gomb) sincs nálam, pedig, ahogy magam ismerem.... :D



Pénztárca - talán ez a legfeltűnőbb tárgy ezen a képen :D róla már itt írtam bejegyzést, eBayről rendeltem és azóta is imádom :)) Mindenem elfér benne, a pénz nem gyűrődik, az aprónak is van benne hely, szóval pont nekem találták ki :) 

Parfüm - igaz, hogy gagyi, még Ő-re tukmálta rá két csaj, de becsületére mondom, jól választott, egyszerűen imádom az illatát. Nem számít az sem, hogy nem tartós - bár ez némelyik sokkal drágább parfümre is igaz -, én szívesen fújkálom magamra :)

Dezodor - Nekem ez a Rexona vált be a legjobban, isteni az illata, hatásos is, ez már a sokadik flakon, amit megvettem. 

Fájdalomcsillapító - Régen egyáltalán nem hordtam ilyet, de mióta a derekammal szenvedek, azóta mindig van nálam, ha elmegyek itthonról. 

Bevásárlószatyor - Ezt anya vette nekem, mindig nálam van, mert nem tudhatom, hogy mikor ugrok be a boltba vásárolni valamit. Imádom, hogy piros is és pöttyös is :)) 

Ajakápoló - töredelmesen bevallom, hogy még mindig nem iszok elég folyadékot, pláne, ha megyek valahova. Mert biztos, hogy olyankor jön rám a pisilhetnék, amikor nem tudok elmenni és utálom tartogatni, becsurgatni meg ugye senki sem szeretne :) Így sokszor nagyon kicserepesedik a szám, amit ez az Isana ajakbalzsam teljesen rendbe szokott hozni.

Napszemüveg - végre megtaláltam azt a szemüvegformát, ami jól áll, így most már mindig nálam van és végre vége a hunyorgásnak :D

Bérlet - még meg sem száradt rajta a tinta :D eddig nem volt bérletem, mert nem volt rá szükség, de most kénytelen voltunk venni, ugyanis járnom kell gyógykezelésekre a fürdőbe és kicsit drága lett volna, ha buszjegyeket veszek. Imádok buszozni, s most végre akárhova elmehetek :)) 

Ami még helyet kap a táskában: rágó, víz (ez a mennyiség pont elég nekem, ha megyek valahova), zsebtükör, zsepi, toll, telefon, kulcscsomó, fülhallgató és esernyő, no meg néha becsúszik egy könyv is, hangulattól függően.

Ez mind elfér egy közepes válltáskában, s nem is nehezek, nem olyan, mintha féltéglákat cipelnék a vállamon :)

A többiek bejegyzését az alábbi linkeken éritek el:



+ linkek:
Családanyu
Bundysmile
Ellie 
Judit - Wonderful Life Blogmagazin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése