{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Idegesítő szokások

Orbán Szilvi | szeptember 24, 2014

Halihó mindenki, ismét szerda van, ismét itt a VKP ideje :) Mindig örül a lelkem, ha új emberkék csatlakoznak ehhez a kis közösséghez, de még jobban örülne, ha mindenki vagy legalábbis nemcsak a kemény mag írogatna posztokat :P :) Vajon lesz olyan, hogy a 48 tagból minimum 30-an megírnak egy VKP-bejegyzést? Én bízom benne ;) 
Szia! Ha először jársz itt és nem tudod, mi is ez a Vigyázz! Kész! Posztolj! dolog, itt olvashatsz bővebben róla. Ha esetleg kedvet kaptál és szeretnél Te is csatlakozni, írj egy e-mailt az eletespillecukor@gmail.com címre és válaszban elküldöm a következő témát, amibe már be is tudsz kapcsolódni :) A megadott téma maradjon TITOK az olvasók számára! :) Az eddigi VKP bejegyzéseit itt olvashatod el :)
Az e heti témánk az idegesítő szokások, most mindenki nyugodtan kiírhatja magából, hogy melyek azok a szokások, emberi viselkedések, amikkel ki lehet kergetni a világból. Az idők folyamán minden ember felvesz valami rossz - vagy legalábbis mást zavaró - tulajdonságot, megszokást, s nagyon nehéz, vagy egyáltalán nem lehet róla leszokni. Nekem is van, a családtagoknak is van :) Lássuk akkor, mik azok, amik engem idegesítenek, a többiekét pedig a bejegyzés végén található linkeken tudjátok elolvasni :)

Állandó torokköszörülés - sajna több családtag is megörvendeztet ezzel, az egyik nem dohányos, a másik pedig az. Van, amikor versenyt köszörülnek, igazán kellemes olyankor mellettük lenni :D De én így is szeretem őket, viszont ha egy idegen csinálja, inkább arrébb megyek :) 

Őőőőő - Erről már korábban írtam egy bejegyzésben, amikor is a Youtube guruknál soroltam fel azokat a dolgokat, amik zavarnak. Hiába szeretem az illető videóit, azt, amit csinál, ha egyszerűen nézhetetlen, a sok őőőő miatt. Értem, hogy zavarban van, s míg őőőzik, addig összeszedi a gondolatait, de engem baromira tud zavarni. 

Késés - Én szeretek mindenhova időben, sokszor sokkal korábban megérkezni mindenhova, és utálom, ha sokat kell várni valakire. 

Affektálás - A világból ki lehet kergetni ezzel a tulajdonsággal, és általában észre sem veszi az illető, hogy így beszél. Főleg fiatal lányoknál szoktam ezt megfigyelni, amikor a barátnőkkel csevegnek. 

Flegmaság - Bár ez inkább tulajdonság, mint szokás, de azért idesorolom. Ki nem állhatom, ha valaki flegma és nem adja meg a tiszteletet a másik embernek. Azt hiszi, hogy ő az atyaúristen, mindenki felett van, s úgy beszélhet mindenkivel, ahogy ő akar. 

Hangos rágcsálás - Erről nyilván nem tehet az, aki mellettem eszik, de nagyon tud idegesíteni, ha hallom a ropogást pl. alma, chips, mogyoró, stb. rágcsálása közben. 

Köpködés - Nem konkrétan arra gondolok, hogy undorból vagy haragból köpköd az ember, hanem azért, mert lusta nyelni. Kiváltképp a focistákra igaz ez, nincs olyan meccs, amikor ne azt látnánk, hogy köp egyet valamelyik. Nekem is van ismerősöm, aki örökösen abból áll ki - főleg dohányzás közben -, hogy hatalmas nyáltócsákat alkot maga körül... szerintem irtó gusztustalan....

Horkolás - Ezzel addig nincs gond, amíg én alszom be hamarabb. De ha a párom, s egy idő tán elkezd rázendíteni (na jó, annyira azért nem durva, de zavaró), csak nagy nehezen tudok mellette elaludni. Vagy ha megébredek rá, akkor pedig visszaaludni.

Üres dobozok a hűtőben - Amíg otthon laktam, ez rendszeresen előfordult. Vagy totál üres, vagy éppen csak annyi van benne, hogy már semmihez nem elég.

Ezek lettek volna, de ha még többet gondolkodtam volna rajta, biztos több lenne a listán :D

2 megjegyzés:

  1. Ez komoly, hogy van olyan, aki lusta nyelni? :O Te jó ég... Egyébként teljesen egyetértek veled, baromi gusztustalan.
    És ha nem túl késő, akkor én is szívesen részt vennék ebben a kis témázásban, már írtam is neked emailt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajna van :/ hiába mondtam neki, hogy hagyja már abba, nem hagyta...
      Igen, láttam és írtam is válasz emailt ;)

      Törlés