Filmajánló | Drágaságom

Orbán Szilvi | november 25, 2014
Nagyon ritkán van ilyen bejegyzés, de nézzétek el nekem, ebbe még bele kell jönnöm :) Őőőő, hány éve is írod a blogod, Szilvi? :D

Emlékszem, egyszer egy este nem tudtam elaludni és elkezdtem kapcsolgatni a tévét. Az egyik csatornán adtak valami romantikus francia filmet, de már kb. a felénél jártak, mikor bekapcsolódtam. Mikor megláttam, hogy Audrey Taotou szerepel benne, ott ragadtam :) Imádom őt, a kedvenc francia színésznőm, így nem volt kérdéses, hogy végig nézem. S hogy az elejétől meg tudjam nézni, majd ismét megnézni, és ismét, és ismét, Ő megszerezte nekem DVD-n, s akkor adta oda, amikor hivatalosan is elkezdtünk járni :) Azóta is imádom! *.* (Ő-t is és a filmet is...)


A történet egy luxusszállodában kezdődik, ahol Jean (Gad Elmaleh) pincérként éli unalmas és eseménytelen életét, és ahol Irène (Audrey Taotou) száll meg gazdag, de öregecske párjával. Amikor a szülinapos Irène lemegy a bárba, ott találja az éppen a kanapén szundikáló Jeant és mivel azt hiszi, hogy milliomos, azonnal kikezd vele. Jean belemegy a játékba, hiszen tudja jól, hogy másképp egy ilyen gyönyörű nő szóba sem állna egy ilyen alakkal, mint ő. Az éjszaka folyamán egymásba gabalyodnak, majd másnap Irèn és az öreg távoznak a szállodából. Eltelik egy év, és ismét találkoznak, Irène pedig újra Jean ágyában köt ki, azonban most az öreg úr is tudomást szerez a románcukról és kidobja a lányt, megfosztva Irènt a legfontosabbtól: a hitelkártyától és a pénztől. Mivel még mindig azt hiszi, hogy Jean is milliomos, egy percet sem gondolkodik a folytatásról, s azt hazudja a férfinak, hogy miatta hagyta ott az öreget. Az idill egészen reggelig tart, amikor kiderül, hogy Jean a szállodában dolgozik és hogy egy vasa sincs. 


Aki szereti a könnyed, romantikus francia vígjátékokat, annak igazi felüdülés ez a film :) A két főszereplő zseniálisan játszik, teljesen kiegészítik egymást, mintha rájuk szabták volna ezt a filmet. Audrey Taotou rajongóknak pedig egyenesen kötelező darab, aki bebizonyította, hogy nemcsak egy bociszemű, bájos kislány, hanem bizony egy számító luxusprosti szerepét is hitelesen el tudja játszani :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése