Napzárta #22

Orbán Szilvi | január 31, 2015
Mi ez? A Napzárta egy olyan NAPI rovat, amely során minden este felteszek egy kérdést, amire vagy hosszan, vagy pedig röviden fogok válaszolni és ami a legjobb - és amit nagyon szeretnék -, hogy ti is beszállhattok, nagyon örülnék neki, ha ti is megválaszolnátok őket :) A rovat lényege, hogy megőrizzük azokat a pillanatokat, élményeket, érzelmeket, amik mellett sokszor elmegyünk, elfelejtjük, ha pedig valami rossz volt, akkor visszaolvasva még tanulhatunk is belőle :) Reményeim szerint ez megtanít a rendszerességre, hogy nyitott szemmel járjak a világban, s még akár jól is szórakozhatok/szórakozhatunk közben :)

 

A mai nap legjobb része a .... volt. 

... napsütés volt :) Én nem értem egyébként az embereket, ha van hó, az a baj, ha nincs, akkor az. Ha süt a nap akkor az, ha nem, akkor meg az. Azon vontam fel a szemöldököm múlt szombaton, amikor a Győr+ rádió műsorvezetője ítéletidőnek nevezte azt a kis havazást, ami akkor volt és lengedezett mellé egy kis szél is. Ha az az ítéletidő neki, akkor még nem látott olyat az életében...  -.-" Na mindegy :)
Blogger probléma és örök igazság: mindig akkor van mit befotózni, amikor be van borulva, ha ragyogó napsütés van, akkor bezzeg nincs semmi :D

Nektek mi volt a legjobb rész?

27 megjegyzés:

  1. Én is a csodás, tavaszias időjárást mondanám :) Sütött a nap, virágillatot hozott a szellő, teljesen tavaszi hangulatom volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ah a virágillat :) én még nem éreztem, de már várom :) mondjuk én teljes mértékben ki vagyok békülve a hóval is :D (de remélem csak addig esik, míg itt az ideje, márciusban már nem szeretnék hópelyhet látni...)

      Törlés
  2. Ma voltunk a Media Markba es felfedeztem egy csodas masszirozo szeket es muszaly volt kiprobalni :D *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én még sosem ültem olyanban, de biztos tök jó érzés :D

      Törlés
  3. reggel volt. Amikor elbandukoltam az otthonról küldött csomagért, meleg volt, sütött a nap és én rájöttem, hogy még mindig piszkosul szeretem Kolozsvárt. Utána pedig kiültem a teraszra egy nagy adag kávéval, a kedvenc bögrémmel és a friss blogbejegyzéseket olvasgattam :D

    VálaszTörlés
  4. Elmentem egy amerikai sportos boltba, ahol megvehettem azt a pulcsit, amit már rég kinéztem magamnak *-* :D

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. A családdal való beszélgetős délután volt. :) Most pedig a Vele való beszélgetés a nap zárásaként :)

    VálaszTörlés
  7. Végre meglátogattam Anyut és egy nagyon jó barátnőmet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az érzés biztos leírhatatlan volt, hiszen régen ölelhettétek meg egymást :)

      Törlés
  8. A Bànkúti kiruccanás volt : )) ott van vagy 30centis hó. A városba sajnos semmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj de jó lehet ott, itt már alig van a hóból :(

      Törlés
  9. ... az írós maraton volt.
    Van egy saját magam által kitűzött havi írói célom, és... Nos... Ma rájöttem, hogy a hónap vége nem holnap van, hanem ma. XD Egy kicsit rá kellett kapcsolnom. :P De ismét megtapasztaltam, milyen jól teljesítek, ha ésszerű, de szűk a határidő.

    A második legjobb része pedig a Catching Fire moziest volt a férjemmel. ^^ (És a kutyával. :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A határidők engem is nagyon jól motiválnak :D Csodálkoztam volna, ha Diót nem említed :P :))

      Törlés
    2. Heheh. Mindenhol ott van ez a kis dög. De leginkább a szívemben. :)

      Törlés
    3. Na igen, ők már csak ilyenek :) Imádnivalóak :)

      Törlés
  10. Az esti buli a (volt) főnökömmel és a munkatársaimmal, akiket nagyon szeretek. :D

    VálaszTörlés
  11. Az volt, mikor végre egy, a blogra tervezett bejegyzés ma testet öltött és elkezdhettem élesben alakítani rajta. :)

    VálaszTörlés
  12. Az volt,hogy a lakóotthonban kevesen voltunk és minden nyugis volt (:

    VálaszTörlés
  13. Hogy mindig találok olyan könyveket amikbe egy pillanat alatt bele tudok merülni, kizárva az egész külvilágot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen könyvekből szerencsére nincs hiány :)

      Törlés