Napzárta #48

Orbán Szilvi | február 26, 2015
Mi ez? A Napzárta egy olyan NAPI rovat, amely során minden este felteszek egy kérdést, amire vagy hosszan, vagy pedig röviden fogok válaszolni és ami a legjobb - és amit nagyon szeretnék -, hogy ti is beszállhattok, nagyon örülnék neki, ha ti is megválaszolnátok őket :) A rovat lényege, hogy megőrizzük azokat a pillanatokat, élményeket, érzelmeket, amik mellett sokszor elmegyünk, elfelejtjük, ha pedig valami rossz volt, akkor visszaolvasva még tanulhatunk is belőle :) Reményeim szerint ez megtanít a rendszerességre, hogy nyitott szemmel járjak a világban, s még akár jól is szórakozhatok/szórakozhatunk közben :)

 

Mi volt az utolsó dolog, amiért bocsánatot kértél? 

Utoljára Rékától kértem bocsánatot a Facebookon, mert szerinte még lehetett volna hosszabb a szülinapi posztom :D Előtte pedig azért kértem bocsánatot, mert szerintem meg hosszú lett :D 

13 megjegyzés:

  1. Legutóbb a férjemtől kértem bocsánatot, amiért trollkodtam vele a buszon – bár nem volt egészen őszinte. :D (A sértődése sem. :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Mi is szoktunk egymással, szerintem az ilyenek sokkal szorosabbra fűzik a kapcsolatot :)

      Törlés
  2. Hát... Anyának nekitoltam a bevásárlókocsit ma az üzletben, mert elbambultam... :D Szóval neki emiatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én egy másik embernek toltam ma neki, nem nézett szépen rám :D

      Törlés
  3. Öcsémtől kértem kb. félórája, mert véletlenül arcon csaptam. Azt hittem, hogy pacsit ad majd. :"D

    VálaszTörlés
  4. Barátnőmtől emailben, mert 5 órás késéssel írtam vissza neki. Non stop emailezük #getalife

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pff, 5 óra késés :D Nálunk több hetes késés szokott lenni :D

      Törlés
    2. Jó, de mi tényleg nonstop levelezünk, egy nap 10-20 levélváltás simán megvan :D

      Törlés
  5. Én is rendszerint a levelezős barátnőmtől kérek bocsánatot,mert nem mindig van időm azonnal reagálni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem haragudnék meg azért, ha valaki nem tud azonnal reagálni, hiszen mindenkinek van élete, ami szerencsére zajlik, ezt a levelező partnernek meg kell értenie :)

      Törlés