Pinterest Péntek #90

Orbán Szilvi | február 06, 2015
 


Ez már a 91. lenne, ha a múlthéten nem felejtettem volna el :/ Bár olyan rossz passzban voltam akkor, hogy nem is csodálom... Na de ez a "bad mood" elszállt, úgy néz ki, hogy lassan magamra találok, így itt az ideje az újabb heti inspirációs válogatásnak, hiszen azért néha-néha garázdálkodtam a Pinteresten, volt mit a tábláimra tűzögetni :) 





Lakberendezés


Inspiráló. 

Cukiság


Na lássuk, mi lesz a reggeli... :)) 

DIY


Geek kábelrendező :D

Manikűr


Jaj ez annyira tetszik :)

Outfit


Tetszik a kabát, de még nem próbáltam ilyet, valószínűleg nem állna ilyen jól, mint a hölgyeményen :D 

Humor


Megértettétek?! :D

Desszert


Annyira szeretem a habcsókot, de Pavlova tortát még nem csináltam, pedig biztos kétpofára tömném :D 

Frizura


Ügyes trükk...

Étel


Édi kis szendvicskék.

Évszak


Most bizony elkelnek a meleg holmik, konkrétan befagyott a szebbik felem a reggeli séta alatt :D

Random


Egy kis vidámság és C-vitamin ;) 

Képek forrása és még több inspiráció az alábbi táblákon: 

Nektek melyik tetszik?

2 megjegyzés:

  1. Hát ez iszonyú jó válogatás lett megint :D A cukiság,a diy, a random és a manikűr nagyon ott van (:

    VálaszTörlés