Napzárta #82

Orbán Szilvi | április 16, 2015
Mi ez? A Napzárta egy olyan NAPI rovat, amely során minden este felteszek egy kérdést, amire vagy hosszan, vagy pedig röviden fogok válaszolni és ami a legjobb - és amit nagyon szeretnék -, hogy ti is beszállhattok, nagyon örülnék neki, ha ti is megválaszolnátok őket :) A rovat lényege, hogy megőrizzük azokat a pillanatokat, élményeket, érzelmeket, amik mellett sokszor elmegyünk, elfelejtjük, ha pedig valami rossz volt, akkor visszaolvasva még tanulhatunk is belőle :) Reményeim szerint ez megtanít a rendszerességre, hogy nyitott szemmel járjak a világban, s még akár jól is szórakozhatok/szórakozhatunk közben :)

 

Milyen gyakran rendelsz ételt házhoz? 

Mostanában elég sűrűn, mivel Ő SZÉP kártyára kapja az étkezésre a pénzt, így ha nincs kedvünk főzni (vagy spórolni akarunk a konyhapénzzel), akkor a Netpincérről szoktunk rendelni. Szerencsére van pár jó étterem, ahonnan rendelni lehet, eddig csak egyszer csalódtunk, a Carrabas kajája nem vált be annyira. Onnan pörköltet rendeltünk, de kis adag is volt, meg sótlan (nem szoktunk extra sósan étkezni, de ez tényleg sótlan volt) is, így onnan már nem szívesen rendelünk. Pizzát is szoktunk, de azt csak ritkán és azt kizárólag csak a Tóparttól, isteni finom pizzájuk van, a Tésztacsodákról pedig nem is beszélve :) 

17 megjegyzés:

  1. Mostanában elég gyakran, most is várjuk a Tésztacsodát és a futárt :D #rosszvagyok #deolyanfinom
    Amúgy biztos ismered, de ha jó hamburgert akarsz enni, akkor a Mackó Kuckót mindenképpen próbáld ki! Ők is szállítanak ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam már róla, hogy jó hely, egyszer kipróbáljuk :) Peddig anno inkább hot dogosnak mondtam magam, de mára már a hambikat is imádom :D A tésztacsodából melyiket rendeleted? Kísérletezgetsz vagy maradsz a jól bevált egyesnél? :)

      Törlés
    2. Áh, unalmas vagyok, megint az 1. volt :D

      Törlés
  2. a carrabas szerintem a legjobb pizzéria győrben, mi általában pizzát rendelünk onnan, de annál jobbat még nem ettem! mindenképp próbáljátok ki a pizzájukat is, adjatok neki még egy esélyt, megéri :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pizzát még nem rendeltünk tőlük, de megérdemelnek egy esélyt :)

      Törlés
  3. Még soha nem rendeltem, és nem is fogok, ugyanis bármit elkészítek amit mi szeretünk és tudom, hogy mi van benne - nem beszélve a higiéniáról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a higiénia örök kérdés ezzel kapcsolatban, hiszen nem tudhatjuk, hogy mi "pottyan" bele... De szeretünk kocáztatni és eddig amit rendeltünk nagyon finom volt :)))

      Törlés
  4. A Mackó Kuckát én is imádom! :D Ha félévente egyszer hambizunk, akkor mindig oda megyünk, vagy az Aranyszarvasba.
    Pizzát szoktunk rendelni havonta 1x. Ezen kívül mindent mi főzünk, frissen. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Aranyszarvas szuper hely, a fontos évfordulókat mindig ott ünnepeljük :)

      Törlés
  5. Mára pont rendeltem... Munkahelyen elég gyakran szoktam, úgyhogy a héten bevezettem egy szabályt rá: ha hétfőtől csütörtökig jó leszek, főzök, és otthonról viszem a kaját, akkor pénteken belefér egy Montenegrói Gurman :)
    Nagyon szeretek főzni is, de van pár olyan étel, amit szeretek és nem tudok elkészíteni (pl. pho), és vannak olyan napok, amikor fáradt vagyok és semmihez nincs kedvem/energiám, olyankor jól jön a Netpincér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretek főzni, de néha olyan jól esik csak a futárra várni és utána burkolni :D

      Törlés
  6. Nagyon változó a dolog. Ha dolgozom, és itthon már nem jutott időnk a főzésre, akkor vagy elmegyünk a Nagyiba, vagy rendelünk. Általában a hétvégi dolgozós napokon rendelni szoktunk az irodába (akkor nincs nyitva a Nagyi) ;]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tök jó név: Nagyi... :D biztos az ételek is olyan finomak, mint a nagyi főztje :))

      Törlés
  7. Nagyon változó a dolog. Ha dolgozom, és itthon már nem jutott időnk a főzésre, akkor vagy elmegyünk a Nagyiba, vagy rendelünk. Általában a hétvégi dolgozós napokon rendelni szoktunk az irodába (akkor nincs nyitva a Nagyi) ;]

    VálaszTörlés
  8. Gyakorlatilag állandóan. :) Erre vagyunk berendezkedve. Én nem főzök, hanem ételfutártól rendeljük az ebédet. Egy hétre fizetünk előre, összeválogatjuk a menüt, nekem általában két napra elég egy adag, hétvégén pedig maradékot eszünk és/vagy az anyósomnál potyázunk. :) Jól működő rendszer, nem nagyon tervezek rajta változtatni a közeljövőben. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy olvasgattam, neked amúgy is bőven elég a szendvicssütő :P :D <3

      Törlés
    2. Heheh, valóban, sem a motivációm, sem a tudományom nem mutat sokkal tovább. XD
      Viszont elég édesszájú vagyok, úgyhogy azért ha majd lesz egy sütőnk, sütikkel szeretnék kísérletezni. :)

      Törlés