Pinterest Péntek #96

Orbán Szilvi | április 10, 2015
Lassacskán araszolunk a 100. Pinterest Péntek felé, ha nem maradtak volna ki közben részek, már bőven túl is léptük volna :) 
Javában zajlanak a Glamour napok, biztos mindenki lázasan kutakodik az általa kiszemelt termékek után :) Én még egy ilyenben sem vettem részt, de mindig figyelemmel kísérem ezt a felhajtást és sokszor nagyon jókat mosolygok :) Hihetetlen, hogy némelyek mit meg nem tesznek egy hőn áhított ruha vagy sminktermék miatt... A netet elözönlötték a kívánságlistás bejegyzések, s majd jönnek nyilván a haul posztok is, fele annyi - vagy teljesen más - cuccal, mint ami a listákon volt. Érdekes világ ez, és ahogy látom, az üzletek is sokszor hülyének nézik a vásárlókat. Fogalmam sincs, hogy egyszer részt veszek-e ebben az őrületben valamikor, ki tudja :D 


Lakberendezés


Kanapé raklapokból, szuper ötlet és szerintem sokkal olcsóbb is, mint a boltban kapható példányok többsége :)

Cukiság


Cukorfalatok :D

DIY


Újságpapírból készíthetünk kosarakat is, ha valaki ért a fonáshoz :) 

Manikűr


Micsoda színek *.*

Outfit


♥♥♥

Humor


Ki ismer magára?

Desszert


Már vagy egy hónapja kókuszkockára éhezek :D

Frizura


Tünemény.

Étel


Jöhet...

Évszak


Most már igazi tavaszias idő van :) ♥

Random


Imádom ezt a fürdőt *.*

Képek forrása és még több inspiráció az alábbi táblákon: 
 
Nektek melyik tetszik?

4 megjegyzés:

  1. A ramen és a kókuszkocka nekem is jöhet :) Én már fontam olyan papírkosarat, igaz csak kicsiket, nagyot még nem, de most megint megjött hozzá a kedvem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nézegettem, egyszer lehet kipróbálom, bár most szanáltam ki rengeteg újságot, szóval most nincs alapanyag :D

      Törlés
  2. Az outfit a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz az a manikűr, woah!
    Az én pénzkezelésem drasztikusan változott, mióta elköltöztünk. Amikor Sopronban laktunk, én intéztem a kisebb, mindennapos bevásárlásokat (pék, zöldséges, stb.), meg persze útbaesett a turkáló, a kreatív hobbi, ez-az. Nem voltam nagy költekező soha, de azért apróságokra elcsordogált a pénz.
    Most viszont kisvárosban (khm, gyakorlatilag falun XD) élünk, egy másik faluba járok dolgozni, a kettő közt napi három órát ingázom, és semmi, de szó szerint mondom, egyáltalán semmi nincs nyitva egyik helyen sem olyan időben, hogy esélyem legyen elérni. XD Még postára és gyógyszertárba is csak úgy tudok menni, ha elkérem magam a munkából... Hétvégén meg leginkább semmi kedvem kitenni a lábam itthonról.
    A melegételt a férjem intézi, pékhez ő jár, a nagybevásárlást néhány hetente hátizsákkal együtt csináljuk. A rezsi netbankról megy.
    Úgyhogy a költekezésem nagyjából úgy néz ki, hogy a havi bérlet árát odaadja a férjem hó elején, azt kifizeti a főnököm, ez van nálam készpénzben, meg amit az Oriflame-ből beszedek, de bankszámláról utalom el a tartozást, ééés ez az összeg ki is tart hónap végéig. XD Sőt gyakran marad is (leginkább attól függően, hogy én fizetem-e a nagybevásárlást), amit meg odaadok a férjemnek, ha kéri. Közös kasszán vagyunk, de elviekben is ő kezeli a pénzt meg gyakorlatilag is ő intézi a legtöbb kiadást, szóval ez nem rövid póráz, hanem csak praktikum. :)

    VálaszTörlés