{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kedvenc alkalmazások

Orbán Szilvi | július 16, 2015

Végre nekem is sikerült pár kihagyás után VKP-s posztot írni - egy ideig lelkifurkám is volt miatta, hogy pont a "főnök" marad ki belőle, de nem gondoltam, hogy a munka ennyit kivesz belőlem :( 
Na de most itt vagyok, ragyogok, nagy örömmel csatlakozok vissza a többiek közé, direkt nem olvastam el még senkiét sem, miután megírtam az enyémet, átböngészem, hátha számomra is akadnak új alkalmazások. Merthogy a mostani témánk nem más, mint a Kedvenc alkalmazások, azaz mindenki összegyűjthette azokat, amiket szeret, rendszeresen használ vagy valami miatt hasznosnak tart. 

Szia! Ha először jársz itt és nem tudod, mi is ez a Vigyázz! Kész! Posztolj! dolog, itt olvashatsz bővebben róla. Ha esetleg kedvet kaptál és szeretnél Te is csatlakozni, írj egy e-mailt az eletespillecukor@gmail.com címre és válaszban elküldök minden infót és a  következő témát is, amibe már be is tudsz majd kapcsolódni :) A megadott téma maradjon TITOK az olvasók számára! :) Az eddigi VKP bejegyzéseit itt olvashatod el :) 

Mióta megvan az új mobilom, azóta vadászom az ilyen típusú bejegyzéseket, hátha most is sikerül ráakadnom újabbakra (csak legyen még hely, ahová le tudom tölteni :D), amik miatt ismételtem nem tudom letenni a drágaszááágomat :D 

Amúgy egy LG F60 D390 mobil van a birtokomban, 3 hete vettem meg, szerelem volt első látásra és ez még azóta is tart :) Ez nem a reklám helye, de szerintem egy jó kis telefonról van szó, s az hogy sokkal gyorsabb - a 4 magnak köszönhetően -, mint az előző, csak még jobban I-MÁ-DOM! :) 

Nem sok alkalmazást használok egyébként, de jobban örülnék neki, ha a belső memória lenne 4 GB és nem a memóriakártya, vannak alkalmazások, amiket nem lehet áttenni a memókártyára, így van, hogy nem tudok letölteni valamit anélkül, hogy ne kellene először letörölni róla valamit (később pedig visszatenni azt). De szerencsére csak ez az egy hátránya van :)

Ennyit a kis okoskámról, ideje lenne áttérni, hogy miket is használok előszeretettel :) Mivel csak a kedvenceket kellett összeválogatni, így csak azokat mutatom meg, a többiről esetleg egy másik bejegyzésben :) 



Instagram

Akinek okostelefonja van, annak biztos nem kell bemutatnom, s ami biztos, hogy mindenkinek a kedvencei között ott figyel majd :) Amint okostelóm lett, ez volt az első alkalmazás, amit letöltöttem. Először vacilláltam, hogy privát fiókot hozzak létre, vagy inkább a blognak, de az utóbbinál döntöttem. Vannak páran, akik szeretik megtartani maguknak a magánéletüket, én szerettem volna, ha így egy kicsit jobban megismerhettek, úgymond bepillantást nyerhettek az életembe. Persze azért nem árt egy határt húzni, nagyon személyes képeket természetesen nem töltök fel oda :) 
Megjegyzem, hihetetlen számomra, hogy már 222-en követtek, pedig aztán nem posztolok gyakran és nincsenek profi, már-már magazinba illő beállítások sem :D 

Twitter

Az előző telefonomon böngészőből használtam, mert az alkalmazása eszméletlenül lassította, így nem is használtam olyan sűrűn. De most, hogy végre az alkalmazást használom, mintha kicsit aktívabb is lennék ott, sokszor hamarabb írok ki oda valamit, mint a FB-ra, s végre már a laptopot sem kell elővennem, hogy csiripelhessek :) 

Messenger

Ezt is nagyon hiányoltam a másikról, sokkal jobban szeretek ezen keresztül csevegni hugival, s ami a legjobban tetszik benne, hogy jelzi, ha üzenetem jött és nem kell a FB-ra felmennem megnézni. A FB alkalmazása egyébként nekem nem jött be, pedig kipróbáltam a Lite verziót is. 


CamScanner

Nagyon jól tud jönni, ha szkenner híján vagyunk. Ha valamit gyorsan szkennelni kell, elindítjuk az appot, lefotózzuk a dokumentumot, ő beszkenneli, méghozzá elég jó minőségben. Kiválaszthatjuk, hogy JPEG-ben vagy PDF-ben szeretnénk lementeni a fájlt, s akár azonnal meg is oszthatjuk, emailben elküldhetjük. Szuper kis app, én nagyon szeretem :) 

Photo Grid

Képszerkesztéshez és montázsok készítéséhez használom a legtöbbet, a régi telefonomon is szerettem volna használni, de nagyon lassú volt. Most meg egy pillanat és már fenni s van Instagramon a megszerkesztett képecske :) 

Pocket

Az app segítségével lementhetünk cikkeket, képeket és más egyebeket, amiket offline módban is el tudunk érni, később elolvasni, megnézni, stb. Recepteket is ennek a segítségével szoktam lementegetni, néha jól jön :D 


Duolingo

Notórikus újrakezdő vagyok, már meg sem tudom számolni, hogy hányszor kezdtem el az angolt ismételni, de ezzel a kis baglyos appal, sokkal könnyedebb és örömtelibb a tanulás (pláne, amikor nem ismeri fel, hogy mit mondok :D). Teljesen az alapoktól kezdtem - s még mindig ott is tartok... -, igyekszem mindig teljesíteni a napi célt, de mostanában nem sok időm volt vele foglalkozni :( 

Followers+

Igazából vegyes érzéseim vannak ezzel kapcsolatban, mert rosszul tud esni, ha azt látom, hogy valaki leiratkozik :D De aztán hamar túllendülök rajta,hiszen én is szemrebbenés nélkül iratkozok le olyanról, aki már nem érdekel. 

Köpönyeg

Ezt biztos nem kell senkinek sem bemutatnom, mindig jól jön, van olyan jó, mint az Időkép, viszont sokkal kisebb helyet foglal :) Még akkor is tetszik, ha utálom a békákat... :D

Screenshot

Most pl. nagyon jól jött ez az alkalmazás, eddig nem ezt használtam, de ez sokkal jobban tetszik :) Tetszik, hogy könnyen használható, kis helyet foglal. 

Mire befejeztem ezt a bejegyzést, ki is csúsztam a határidőből, de talán elnézik nekem ezt a többiek, ha nem, akkor kijátszom a FŐNÖK kártyát :P :D 

A többiek kedvenceit az alábbi linkeken éritek el, nézzetek be hozzájuk is ;) 

Nektek van kedvenc alkalmazásotok, ami nem szerepel a listán?

1 megjegyzés:

  1. A Duolingo-t én is használom hellyel-közzel, gyakorlásnak, ismétlésnek tök jó. Nekem időjárásügyileg most az "Időjárás XL" nevű cucc van fent, nagyon pontos, részletes, és az időjárásnak, napszaknak megfelelő animációt is kidob a kijelzőre - nem semmi, amikor vihar van, és villámlik a telefonon is. A Pocket-et eddig nem ismertem, de már töltöm is lefelé. :D
    Én is olyan kis hanyag voltam mostanában, ami a VKP-t illeti, de ez a téma már amúgy is talonban volt nekem a Keddi Körkérdéshez, úgyhogy én meg kijátszom a később megírom - de nem VKP dolgot, és feldobom körkérdésben (aztán jól leírom hogy milyen millió cucc van/volt a telefonomon).

    VálaszTörlés