Karácsonyi készülődés 2015 | A tervező

Orbán Szilvi | október 26, 2015
Nem, ez még nem AZ A poszt, ez most csak egy kis szösszenet, de mindenképp szerettem volna minél hamarabb közzé tenni :) Valamelyik nap közzé tettem egy linket a blog FB oldalán, akik ott követnek, már talán látták is. Történt ugyanis, hogy a blog statisztikáját böngészve megakadt a szemem egy linken. Rákattintva Csorba Anita karácsonyi inspirációs blogjára lyukadtam ki és ott konkrétan leesett az állam. Képzeljétek, megosztotta a tavalyi karácsonyi tervezőmet, mégpedig a kedvenceként! Hát ott és akkor madarat lehetett fogatni velem, elhihetitek :)) Ezek szerint tényleg megérte az a rengeteg munka, amit akkor belefektettem, ráadásul tavaly a Dívány oldalán is szerepelt más szuper tervezők között. 


Az idei karácsony már alapos szervezést igényel - hogy aztán mi lesz belőle, majd meglátjuk -, hiszen december 23-ig dolgozom és még csak szabit sem tudok kivenni arra a hétre. Eddig úgy néz ki, hogy jön a család az ünnepekre - hurrá! :D -, így ha tavaly nem is annyira, de idén nagyon szükségem lesz a tervezőre. Mivel már kérdeztétek, hogy lesz-e idén is, így örömmel jelenthetem be, hogy igen, lesz, azaz már itt is van, ebben a bejegyzésben már megtalálhatjátok a linket, amin keresztül le tudjátok tölteni ;) 

Nem sokat változtattam rajta, a naptárakat az idei évhez igazítottam, új élőfejet kapott, valamit csak a mintákat hagytam meg színesben, a többi szöveg fekete maradt. Ja és a betűtípust változtattam meg kategóriáknál :) 

A tervezőt a Google Drive-ra töltöttem fel, IDE kattintva tölthetitek le. Ha valami oknál fogva nem megy a letöltés, írjatok e-mailt és elküldöm nektek a pdf fájlt :) 

Az idei menetrend a következőképpen alakul: 
Ahogy a menetrendből látszik, november 2-án kezdünk, azonban idén nem fogom minden hét elején leírni a feladatokat, hiszen a dátumon kívül semmi sem változott, a feladatok ugyanazok maradtak. November 1-én kiteszek az oldalsávba egy képet, amin keresztül elérhetitek a Minden, ami Karácsony oldalamat, ahol - ahogy a neve is mutatja - olyan linkek találhatók, amik a karácsonyhoz köthetőek, pl. adventi inspirációk, ajándékozás, zenelista, menük, dekoráció, stb., és van bejegyzés róluk a blogon. Ezen az oldalon találhatjátok meg a Karácsonyi készülődés feladatait is, mentsétek el a könyvjelzők közé és minden hét elején nézzétek meg, hogy mi a feladat az adott hétre ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése