Pinterest Péntek #103

Orbán Szilvi | február 05, 2016

Ajvé, szépen elcsúsztam ezzel a bejegyzéssel, de talán még nincs késő :) Ez a délelőttös hét, a hajnali négy órás kelés...bahh... A délutánjaim "aktívan" telnek, azaz aktívan bóbiskolok a laptop előtt, ennek a posztnak is többszöri nekifutás után került pont a végére :D Időzíteni szerettem volna, hogy ma reggel nyolckor kikerüljön, de tegnap finoman szólva sem voltam helyzet magaslatán, enyhén stresszes és fárasztó volt a napom, alig vártam, hogy párnát érjek este :) De ma már egy kicsit kipihentebb vagyok (#janem), s volt egy cseppnyi energiám összehozni ezt a posztot, fogadjátok szeretettel ;) 


♥ Home, sweet home ♥


Legszívesebben beköltöznék ebbe a konyhába, ki sem mozdulnék onnan :D

DIY


Ezzel a kis egyszerűséggel meggátolhatjuk, hogy a bögre kávénk a kanapén landoljon (igaz nálam, még így is fennállna az esélye). Az elkészítést bízzuk a férfiakra (hagy legyenek büszkék magukra), a dekorálást viszont nyugodtan magunkra vállalhatjuk :D  

Manikűr



Outfit


El tudnám képzelni magamon :) 

Humor


Grumpy cat :D /Azóta ezt a számot dúdolom... :D/

Étel // Ital


Valaki? Egy ilyet reggelire? Nekem? :P :D 

Hajcihő


Vörös...

Random


Milyen cuki kaspó már? *.* 

Képek forrása és még több inspiráció az alábbi táblákon: 
♥ Home, sweet home ♥, DIY, Manikűr, Humor, Outfit, Étel // Ital, Hajcihő, Random.

Nektek melyik tetszik? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése