Little Reasons To Smile #64

Orbán Szilvi | március 06, 2016
http://lifeandmarshmallow.tumblr.com/post/137293146891/celeritious-untitled-by-charlotte-robin-on

Okok a mosolyra:
❤ dekorfóliák a Lidlből - végre lesz normális fotóhátterem a bloghoz, kettőt is vettem *.* ❤ Crème Brûlée - szintén Lidl, helyes kis üvegtálkában adnak kettőt, s a mellékelt karamellizált cukor miatt még sütni sem kell :) ❤ új kedvenc YouTube csatorna ❤ Lafesta 3in1 lattéja - mennyeiii ❤ tisztítószereket vásárolni - innen tudom, hogy az egyik énem már felnőtt :D ❤ Earl Grey tea - a sok gyümölcsös, fűszeres tea után jól esik egy kis "normális" tea :) ❤ macro fotózás - ezentúl más szemmel nézek az eperre :D ❤ bekerültem a trnd Ariel & Lenor tesztelési programjába - ez az első, amibe bekerültem, úúúúgy örülök neki :D ❤ gyalogos/buszos reptérbejárás - hatalmas élmény közelről látni a repülőgépeket, pláne, 200 méterre tőled száll fel, érzed a kerozin szagát, dübörög a belsőd a hangtól, ááááá, eszméletlen volt *.* ❤ megrendeltem a mobilom, hamarosan érkezik is, hello 16 GB :D ❤ kitűnően működnek az ösztöneim, így kétszer sem késtük le a vonatot, mert éreztem, hogy merre kell néznem :)






A képek mobillal készültek és sajna este már nem a legjobb minőségben tud fotózni :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése