#ilyenvolt2016

Orbán Szilvi | december 30, 2016

Holnap véget ér az év, s nekem nemhogy a 2017-es, de a 2016-os évet is tök homály fedi, fogalmam sincs, hogy hova repült el ez a 365 nap. Ha visszaemlékszek, csak jó dolgok jutnak eszembe - legalábbis személyes vonatkozásban -, de nem mehetek el amellett, hogy ebben az évben hány nagyszerű és tehetséges ember távozott el közülünk :(

Próbáltam történésük szerinti sorrendbe szedni az év fontosabb eseményeit, legjobb pillanatait, de őszintén szólva hatalmas gondban vagyok, ugyanis a memóriám nem a legjobb. Néha arra sem emlékszem, hogy előző nap mit reggeliztem, nemhogy egy egész évre emlékezzek vissza, éppen ezért rendkívül tisztelem azokat, akikben megvan ez a képesség (vagy csak jól jegyzeteltek). Annak idején éppen ezért indítottam el a Little Reasons To Smile rovatot, hogy - ha másképp nem megy -, így őrizzem meg azokat a pillanatokat, eseményeket, élményeket, amelyek valamilyen módon örömet okoztak. De sajnos az utóbbi időben elmaradoztak ezek a posztok, remélem jövőre tudok ezen javítani... 

Sokat gondolkoztam, hogy mivel is tudnám búcsúztatni ezt az évet és ahogy a blog archívumát böngésztem, ráakadtam a 2013-as évbúcsúztató bejegyzésemre. Egy kvízt kellett kitöltenem arra az évre vonatkozóan, s amit Via oldalán találtam és arra gondoltam, hogy ebben az évben is megcsinálom, hátha így könnyebben fog menni a visszaemlékezés. A kérdéssor nem teljes, néhányat kihagytam, de még így is terjedelmes lett ez a bejegyzés :)

1. Mi olyat tettél 2016-ban, amit eddig még soha?
Elmentem a céges karácsonyi bulira, ilyenre még sosem volt példa, nem vagyok nagy bulizós. Sőt, a lányok arra is rávettek, hogy táncoljak is, ami szintén nem fordul elő gyakran :D

2. Betartottad az újévi fogadalmaidat? Fogsz valamit 2017-re megfogadni? 
Nem voltak  újévi fogadalmaim, szándékosan nem teszek semmilyen fogadalmat, mert ismerem magam, úgysem tartom be. Januárban inkább egy tervet állítottam össze, aminek a pontjait szerettem volna megvalósítani ebben az évben. Most, hogy újra elolvastam, vannak olyanok, amit épp most, év végére sikerült megvalósítanom (fotózás, profi arcápolási rutin, többet olvasni, stb.), de vannak olyanok is, amikből semmi sem lett (pl. nyelvtanulás, kalligráfia, színezés, stb.). A bloggal kapcsolatos terveim egy része is füstbe ment, de amiket nem vittem véghez idén, azt hiszem felveszem a jövő évi listámra, hátha lesz belőlük valami, hátha majd most jön el az idejük. 

3. Született valakinek gyereke a környezetedben? 
Nem, most nem.

4. Halt meg valaki, aki közel állt hozzád?
Marci kutyánk, valamint a 4 M&M's-ből (ők az otthoni cicáink, mindnek M betűvel kezdődik a neve :D) már csak Maci van meg, a többi cica már az örök vadászmezőn kergeti az egereket (vagy verebeket) :(

5. Milyen országban jártál 2016-ban?
Egyszer majd jó lenne ideírni azt, hogy igen, de ebben az évben is maradtunk az országhatáron belül, de legalább már nyaralni eljutottunk :)

6. Mit szeretnél 2017-ben, ami hiányzott 2016-ban?
Több időt, kitartást és akaraterőt. 

7. Melyik 2016-os dátum marad örökre az emlékezetedben?  
Hát, hogy örökké emlékezetes lesz-e azt nem tudom, de a nyaralásra sokáig emlékezni fogok az biztos :) 

8. Mi volt a legnagyobb sikered 2016-ban?
Sikerült megtanulnom egy olyan munkafolyamatot, amitől nagyon tartottam és már egyedül is végig tudom csinálni.  
 
9. Mi volt a legnagyobb kudarcod?
Ez a bloghoz kötődik. Szerettem volna, ha többször lettek volna bejegyzések, s a rovatokat is jó lett volna folyamatosan fenn tartani. Legnagyobb szívfájdalmam a VKP, sajnos sokszor elcsúsztam a témákkal, sokára válaszoltam az emailekre, ezeken mindenképp szeretnék a jövőben változtatni.  
 
10. Volt komoly betegséged vagy sérülésed?
Ebben az évben szerencsére (le is kopogom) elkerült minden gond és baj, szerencsére a sérvem sem újult ki, pedig néha bizony elfelejtkezek róla, hogy tavaly ezzel műtöttek :/

11. Mi volt a legjobb dolog, amit vásároltál? 
A legeslegjobb, amit vettem, az a fényképezőgépem (Canon EOS 1200d) *.* Mindig is vágytam egy komolyabb gépre, hogy végre ne mobillal készítsem a képeket a blogra, hogy tudjak fejlődni ezen a téren (is).

12. Mire ment el a legtöbb pénzed? 
Egyértelműen a fényképezőgépre :)

13. Tavaly ilyenkorhoz képest...
...boldogabb vagy szomorúbb vagy? 
Boldogabb. 
... híztál vagy fogytál?
Sajnos híztam...
...gazdagabb vagy szegényebb vagy?
Gazdagabb és itt most nemcsak az anyagiakra gondoltam :) 
 
14. Mit szerettél volna többet csinálni?
Többet kirándulni, mozogni, utazgatni (egyelőre csak belföldön), korábban kelni.  
 
15. Miből lett volna jobb kevesebbet csinálni?
Az ágyban "tespedni", olyan vlogokat nézni, amik inkább felidegesítenek, mintsem valami pluszt adnának.

16. Mi az, amitől nagyon-nagyon izgatott lettél? 
A kis Canon gépem és a fotózni tanulás. Egy csomó mindent megtanultam már, a Pinteresten rengeteg tipp és ötlet van fenn, csak győzzem magamba szívni :D 

17. Hogy töltötted a karácsonyt?
Itthon, hármasban Ő-vel és Benivel. Alaposan elcsúsztam mindennel, de nem bánom, nem idegeskedtem túl az egészet. 

18. Estél szerelembe 2016-ban?
2008 óta folyamatosan szerelmes vagyok! :) 
 
19. Volt egyéjszakás kalandod?
A fenébe ez idén is kimaradt! :D

20. Mi volt a kedvenc Tv műsorod 2016-ban?
Sokszor néztem újra a Pasta c. koreai sorozatot, de az idei favorit egyértelműen a Sherlock volt (tudom, hogy nem 2016-os, de ebben az évben fedeztem fel).  
 
21. Mi volt a legjobb könyv, amit idén olvastál?
Ebben az évben sok könyvet olvastam, többet, mint tavaly (és még mennyi vár rám...), de nem tudok kiemelni közülük egyet sem, mind nagyon-nagyon jó volt.

22. Ki volt a legnagyobb zenei felfedezetted idén?
David Bowie, Avicii (két különböző stílus)

23. Mi az, amit kértél és meg is kaptad? 
Ő nagyon kitett magáért és szinte mindent megkaptam, ami a karácsonyi kívánságlistámon szerepelt. 

24. Mi az, amit kértél, de nem kaptad meg?
LUSH ajéndékcsomagok, de nem bánom, majd egyszer. 
 
25. Mi volt a kedvenc 2016-os filmed?
Tegnap néztük meg a moziban, A fegyvertelen katona. Akkora hatással volt rám, hogy sírva jöttem ki a moziból, tele van drámával, ha tehetitek, nézzétek meg, Mel Gibson hatalmasat alkotott. 
 
26. Hány éves lettél idén és mit csináltál a szülinapodon?
32, anyáék eljöttek és jól megleptek :) 2 tortám is volt, Ő rendelt finom kajákat, este elnéztünk az adventi vásárba, ittunk finom forralt bort (lett karácsonyi bögrém), élveztük, hogy együtt a család. 
 
27. Mi az az egy dolog, amitől sokkal jobb lett volna az éved?
Nekem így is tökéletesen megfelelt :) 
 
28. Hogy írnád le az öltözködési stílusodat ebben az évben?
Kényelmes és praktikus.
 
29. Mi segített józannak maradni?
Főleg az, hogy nem iszok alkoholt :D 
 
30. Melyik ismert ember jött be idén a legjobban (mint pasi/csaj)?
Benedict Cumberbatch (inkább mondanám sármosnak, de lenyűgöző a Sherlockban), Bernáth József :D
 
31. Ki hiányzott a legjobban?
A család. Mindig.
 
Köszönöm, hogy ebben az évben is velem tartottatok, bízom benne, hogy a következő évben is itt leszünk egymásnak! :) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése