Helló 2017! | Blogos tervek

Orbán Szilvi | január 02, 2017

Ahogy tavaly, úgy idén sem tettem semmilyen fogadalmat, mert úgyis tudom, hogy az első adandó alkalommal megszegném őket. Mivel szeretek mindent alaposan megtervezni (sokszor azonban a tervezési szakasz jobban szórakoztat, mint a megvalósítás), így inkább terveket/célokat tűztem ki magam elé, hátha úgy sikerül őket megvalósítanom. A legutóbbi tervezős posztok (itt és itt) óta eltelt egy év és hát nem vagyok büszke magamra. Volt, amit sikerült véghez vinnem és vannak olyanok, amikhez még hozzá sem szagoltam. 

Nem tudhatom, hogy mit hoz a 2017-es év, egyelőre bizakodva vágok neki ennek az évnek, s igyekszem mindenből kihozni a legjobbat. Ebben a posztban a bloggal kapcsolatos terveimet osztom meg veletek, eredetileg egyben szerettem volna megírni a személyes terveimmel, de ahogy írtam, egyre hosszabb lett a poszt, nem szerettem volna senkit sem halálra untatni (még így sem biztos).

Több saját képet használni - most, hogy már van egy szuper gépem, ideje lesz saját inspirációs képeket (is) gyártani. Ezeket többnyire az ingyenes fotós oldalakról (Pexels, Pixabay, Kaboompics, stb.) töltöttem le, de mindig is szerettem volna, ha a saját képeim szerepelnek a blogon. 

Rendszerezettebben posztolni - azt sajnos nem tudom megígérni, hogy sűrűbben leszek jelen itt a blogon, hiszen a legnagyobb ellenségem az idő és az ihlet, ezek ketten hatalmas harcot vívnak egymással és velem. Ha van időm, akkor épp nincs ihletem, ha pedig ihlet van, egyszerűen időm nincs arra, hogy megírjam. Ráadásul én olyan vagyok, hogy ha megírok egy bejegyzést, nem tudom beidőzíteni, mindig nagy késztetést érzek, hogy azonnal megosszam, még akkor is, ha egy nap már két poszt kerülne ki így. Ezért van az, hogy néha több bejegyzés is van egy héten, néha pedig hetekig nem kerül ki friss poszt. 

Rendszeresen írni a fix rovatokat - hiába tartják töltelék posztoknak a Pinterest Péntek típusú képválogatásokat, mégis az derült ki az eddigi kérdőívekből, hogy azok, akik a Pillecukor blogot olvassák szeretik, rendre szerepel a kedvencek között, sőt a hozzászólásokból is ez derül ki. A Little Reasons To Smile azért jött létre, hogy megőrizzem azokat a pillanatokat, élményeket, amikre mindig örömmel gondolhatok vissza, s amik lehet, hogy az idő múlásával homályba vesznének. Néha, amikor rossz kedvem van, csak visszaolvasok egy-két bejegyzést és máris másképp látom a dolgokat. A Kitekintő szintén jó sorozatnak indult, hiszen így olyan blogokat mutathatok be nektek, amiket esetleg még nem ismertetek, valamint szintén magamnak is elmentem a remek és hasznos írásokat. 

Jobban odafigyelni a kommunikációra - egyszer írtam egy "megmondós" posztot, amiben szerepel, hogy mindig válaszoljunk a kommentekre. Néha sikerül ezt betartani, de van, hogy hetekig napokig nem sikerül egy-egy kommentre, emailre válaszolnom. Ennek oka, hogy olyan időpontban olvasom el, amikor épp csak annyi időm van, hogy átfussam, később viszont már kimegy a fejemből és csak pár nap után sejlik fel, hogy mintha lett volna egy-egy komment, email, amit illene megválaszolnom. 

Kilépni a komfortzónámból és más témákban is kipróbálni magam - bár a menüpontban helyet kapott a Szépségápolás kategória is, de mégis erősen elhanyagoltam. Eddig. Sosem tartottam magam szép embernek, nem sminkelem magam, viszont nagyon szeretek újdonságokat kipróbálni, végre sikerült egy jól működő, bevált arcápolási rutint kialakítani. Nem állítom, hogy sűrűn, de előfognak fordulni olyan bejegyzések, amikben a kedvenc szépségápolási termékeimet mutatom be nektek, illetve egy-egy újdonságról írok majd pár szót. Ezek nem lesznek profi terméktesztek (ezt meghagyom a profiknak és azoknak, akiknek csakis erről szól a blogjuk), csupán a személyes tapasztalataimat osztom meg veletek, amolyan Szilvisen :D

Több könyv-, és filmajánlót írni - azt hozzá kell tennem, hogy nem vagyok jó ezekben (az eddigi próbálkozásaimat a Film; Könyv; Sorozat fülek alatt megnézhetitek), de hátha sikerül fejlődnöm ezen a téren is :) 

Több gasztro típusú bejegyzés - ismét egy vallomás: nem főzök túl gyakran és ha mégis, akkor is a megszokott, hagyományos ételeket készítem el, mint pl. a brassói, paprikás krumpli, stb. Viszont az elmúlt két karácsony alkalmával kaptam néhány szuper szakácskönyvet, bennük csupa olyan recepttel, amiket szeretnék majd kipróbálni. S ha már kipróbálom, miért ne tehetném fel ide a blogra is? Két legyet egy csapásra, hátha ez ösztönzőleg hat majd rám :)

4 megjegyzés:

  1. Hasonlo gondolatokkal inditottam en is az evet :)

    Sok sikert kivanok Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Hajrá Iron man, azaz neked is sok sikert és erőt a 2017-es évhez! ;)

      Törlés
  2. Szia. :) Nemrégiben elindítottam a blogom és a menüsor kialakításában a te ismertetőd segített. Ha nem haragszol lenne egy kérdésem. A jobb alsó sarokban lévő oldal tetejére gombot hol kell beállítani?? Előre is köszönöm. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ezen az oldalon tudsz ilyen gombokat kiválasztani:
      http://www.scrolltotop.com/
      Ha megvan a kiválasztottad, másold ki a mellette levő kis kódot, majd menj a blogod tervezőjébe, azon belül pedig az elrendezésekbe. Jobb oldalt a modul hozzáadásánál válaszd ki a HTML/Java script hozzáadását és másold be a kódot. Ezután vidd le a modult a jobb oldali sáv legaljára és mentsd el :)

      Törlés