Mi újság a VKP háza táján?

Orbán Szilvi | február 28, 2017

Ez most egy személyes poszt lesz, tele olyan gondolattal, ami a fejemben, a szívemben kavarog, ezért elnézést kérek, ha össze-vissza csapongok majd :)

Joggal teheti fel mindenki a címben szereplő kérdést, de főleg Ti, akik részt vesztek ebben a kezdeményezésben (a megfelelő szót még mindig nem sikerült megtalálnom, hogy mi is ez valójában...). Az utóbbi egy évben (sőt lassan két évben, gyakorlatilag mióta dolgozom) nagyon elhanyagoltam, sorra későn hirdettem ki a témákat, s bármennyire is igyekeztem, nem sikerült ezen változtatnom. Ám mindezek ellenére is egyre többen lettünk, szinte hetente, kéthetente vannak új csatlakozók, aminek nagyon örülök. 

Február 26-án volt a VKP harmadik szülinapja. Három évig fenntartani egy ilyen blogos kezdeményezést - és általában a lelkesedést, érdeklődést - nem volt könnyű, de mindig próbáltam egy kicsit újítani, pl. a hónap VKP bloggere, új közös kép, VKP - karácsony, stb. Sajnos a munka mellett - és főleg a 3 műszak mellett, amikor azt sem tudod, hogy milyen nap van, reggel vagy este van... - nehéz összeegyeztetni az időt a blogolással, és az ezzel kapcsolatos teendőkkel. Sokszor a magánélet sokkal fontosabb, mint egy-egy téma kihirdetése, szétküldése, még akkor is, ha az csak pár percet vesz igénybe. Mert igenis van, hogy az a pár perc is sokat számít. Ezer köszönet érte, hogy türelmesen vártátok mindig a témát, nem követelőztetek, s ami a legfontosabb számomra: nem hagytatok itt ♥

Mindig is bizonytalan voltam a projekttel kapcsolatban, állandó lelkiismeret-furdalásom volt, ha nem tudtam időben kisorsolni a következő forduló témáját, úgy éreztem, cserben hagylak benneteket. Volt olyan, hogy egy pár napos késés miatt inkább már nem is tettem ki az új témát, inkább megvártam vele a következő fordulót. 

Volt pár próbálkozásom azzal kapcsolatban, hogy jobban megismerjelek benneteket, kövessem, hogy ki milyen aktív, milyen mértékben vesz részt ebben a kezdeményezésben, ugyanis frusztrált, hogy hiába van 80 tagja a VKp-nak, ha rendszeresen csak max. 20 ember írja meg a bejegyzést. Akkor a többi miért jelentkezett? Szerettem volna egy egyedi dolgot létrehozni, amolyan VIP blogger klubot, amiben csakis a tagok tudják a következő forduló témakörét, ami a kikerülésig titokban marad az olvasók előtt. Köszönöm, hogy lelkiismeretesen töltögettétek ezeket az űrlapokat, kérdőíveket :*  Azonban azt hiszem, egy kicsit túlmisztifikáltam ezt az egészet :D Rájöttem, hogy egy ekkora létszámnál már nem lehet teljesen követni, ki mennyire aktív, no meg ott van az emberi tényező is, hiszen nem mindenki tud arról az adott témáról írni, nem mindenkinek ugyanolyan az érdeklődési köre, csakis egy valami egyezik, az pedig a blogolás, az írás iránti szenvedély.

Amikor útjára indítottam a VKP-t, nem gondoltam volna, hogy idáig jutunk vele, hogy ennyi tagja lesz, ennyi témáról írunk majd, hihetetlen, hogy mivé nőtte ki magát, s ezt NEKTEK (igen, csupa nagy betűvel) köszönhetem, ii tettétek azzá ami, én csak koordinálom ezt az egészet ;) 

Ezzel az egész katyvasszal, amit itt összehordtam, csak azt szeretném mondani, hogy köszönöm mindenkinek, aki itt van és részt vesz a VKP-ban, nélkületek ez az egész nem jöhetett volna létre, rengeteg új és szuper blogot, bloggert ismertem meg neki köszönhetően és a visszajelzések alapján ezzel ti is ugyanígy vagytok :)

A szülinap alkalmából készítettem egy kis kérdőívet (már megint egy kérdőív... :D) a VKP-val kapcsolatban, amit szeretném, ha a tagok közül sokan kitöltenének. Szeretném tudni, hogy hogyan vélekedtek róla / rólam ezzel kapcsolatban, és ha van valami javaslatotok, nyugodtan megírhatjátok azt is. :)

https://goo.gl/forms/GXCJfu2ML50RRevh2

A következő forduló március 15-én lesz, ezúttal a hónap bloggere kimarad, a témát ismét én sorsolom majd ki.

4 megjegyzés:

  1. Imádunk, köszönjük, hogy vagy nekünk Szilvi :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, köszi! Én is örülök, hogy ennyien (köztük Te is) részesei vagytok ennek a dolognak, nélkületek sehol sem lenne már a VKP! :*

      Törlés
  2. Annyira jó érzés, hogy mindig kíváncsi vagy a véleményeinkre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon sokat számít a véleményetek, minden visszajelzésnek örülök :)

      Törlés