Első AliExpress rendelésem

Orbán Szilvi | június 10, 2017
 
Mondhatnám azt is, hogy elvesztettem a szüzességem ezen a téren :D Aki követ, annak nem újdonság, hogy mekkora eBay-fan vagyok, csakis innen voltam hajlandó rendelni, úgy gondoltam, hogy ami ott nincs fenn, az nem is létezik. EDDIG.... 

Már jó ideje követem Dóra YT csatornáját, de a nemrég kikerült haul videója elindított nálam egy olyan lavinát, amit nagyon nehéz lesz megállítani. Ugyanis ebben a videóban olyan szuper AliExpresses dolgokat mutatott meg (szerencsére linkekkel ellátva), amiket azonnal én is birtokolni akartam szerettem volna, így minden ellenérzésemet leküzdve, regisztráltam a webshopba és hát.... elszabadult a pokol :D 

Rájöttem, hogy a "probléma" akkor kezdődik, amikor újabb és újabb termékeket ajánl fel az oldal, te meg csak kapkodod a fejed, hogy ú ez is kell, meg az is, meg amaz is, csak rakosgatod a kosaradba a dolgokat, mondván, hogy ááá, fillérekbe kerül, hiszen csak 1 dollár  (vagy még annyi se) az egész. Aha, de ha az emberrel elszalad a ló - ahogy velem is -, könnyen 20-30 dollár is összejöhet, ami átszámolva már azért egy kicsit komolyabb összeg. Így pakolgattam én 27 dollár összértékű matricát, dekortapaszt a virtuális kosaramba, aztán amikor megnéztem a fizetendő összeget.... no comment.

Mondhatnánk, hogy az a 27 dollár nem nagy valami, más hetente elkölt ennyit magára, de nálunk azért meg kell gondolni, hogy mire költ az ember. Azért havonta én is megengedek magamnak egy-egy ilyen kis "kiruccanást", de 5000-nél feljebb nem engedem, hogy menjen. Tehát ki kellett válogatnom azokat, amiket mindenképp szeretnék megrendelni. De annyira nehéz volt, s bizony voltak olyanok, amikről egyáltalán nem tudtam lemondani, így történt meg az, hogy kicsit engedtem a szíjon, és ~ 6200 Ft értékben már úton vannak felém a kis drágaságok :)

Na de ennyit az anyagisakodásról, hiszen minden, amit rendeltem szuper dolog és remélem, hogy amikor megérkeznek, nem fogok csalódni sem az eladóban, sem pedig a minőségben.

DEKORTAPASZOK (WASHI TAPE)



MATRICÁK




Végül pedig egy cuki kaktuszos tolltartó (1.69$) is bekerült, egyszerűen nem tudtam otthagyni, ezt a sok matricát és dekortapaszt fogom benne tárolni, persze csak ha belefér :D 

Alig várom, hogy minden megérkezzen és bevessem őket a BJ-nál, végre feldobhatom egy kicsit az oldalakat :) 

Ti szoktatok innen rendelni? Miket rendeltetek mostanában? Megtetszett valami ebből a bejegyzésből?  

9 megjegyzés:

  1. Még sosem rendeltem innen, de olyan szép üres cushion compactokat láttam mostanában, hogy egyet biztosan fogok venni. :) A kaktuszos tolltartó nagyon édes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy miért tartottam annyira ettől az oldaltól, sokkal több szép dolog van fenn és szerintem olcsóbbak is, mint eBayen. :)

      Törlés
  2. Én ismerem az oldalt telefonomhoz tokot rendeltem ami rendre meg is érkezett.
    Nálunk a családban van olyan szólás ha valami nagyon tetszik, hogy bele lehet dilajósodni :)
    ez az oldal olyan és olcsó órákig lehet nézegetni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A dilaj szót mi is használjuk, általában a szeleburdi, dilis szinonímájaként :D Igen, nagyon veszélyes oldal, könnyen belemerülhet az ember és a látszat ellenére sok-sok pénzt el lehet költeni :)

      Törlés
  3. Azt hiszem innen mindent meg fogok rendelni :D :D viszont a gyümölcsös washi tape linkje nem jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá! :D Köszi, hogy szóltál, már javítottam is ;)

      Törlés
    2. Nálam 5.500 HUF-nál állt meg a gép :D pedig tudtam volna még ugyan ennyit költeni, de na... :D

      Törlés
  4. Én csak innen szoktam rendelni. eBay valahogy nem jött be... szóval telefontok, dekorszalagok, manikűrdíszítéshez dolgok szoktak a kosaramban landolni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hááát, most már én is inkább az Ali felé húzok, már ami a dekorszalagokat és a matricákat illeti :D szerintem sokkal nagyobb a választék és olcsóbb is.

      Törlés