Kipróbáltam: Dm webshop

Orbán Szilvi | február 14, 2018
A lustaság fél egészség, szokták mondani, amivel egyet tudok érteni, pláne ha egy olyan dologról van szó, ami megkönnyíti az életemet. A napokban végre elindult a Dm webshopja, aminek én hihetetlenül örülök és szerintem ezzel így vannak még mások is. (Már csak a Pepcónak kellene webshopot indítania és teljes lenne a boldogságom :D)

Győrben több Dm üzlet is van, de sajnos nekem mindegyik messze van, és nem mindig van kedvem (időm meg pláne nincs) bebuszozni a belvárosba - vagy legalábbis az Interspar centerig, bár ott van Pepco is, ezért néha kivételt teszek -, így nagyon megörültem a hírnek, hogy mostantól online is be lehet szerezni a Dm-es kedvenceinket. 

A héten amúgy is mennem kellett volna, mert pár tisztítószerem és pipere holmim is elfogyott, úgyhogy összekötöttem a kellemeset a hasznossal: a meleg szobában, egy kényelmes fotelből összeállítottam a bevásárlólistámat, majd pedig meg is rendeltem és rettentően örültem neki, hogy nem nekem kell hazacipelnem :)
Egy rövid regisztráció (ami nem kötelező, de lesznek időszakos kedvezmények, így megéri) után már szabadon lehet garázdálkodni az oldalon, minden kategorizálva van, a kategóriák között könnyen el lehet igazodni, én legalábbis hamar megtaláltam azokat, amiket kerestem. Egyelőre nincs fenn minden, ami az üzletekben megtalálható, de folyamatosan bővítik a kínálatot, érdemes többször is felnézni. Előnye lehet ennek a vásárlási módnak - amellett, hogy nem kell sorban állni, ki sem kell mozdulnunk otthonról -, hogy nem kell vadászni a limitált kiadásokat is (pl. most a mosómedvés kiadást), nem kell attól félnünk, hogy elfogy, mire odaérünk...

A szállítási költség 499 Ft, a kiszállítást pedig a Sprinter futár végzi. Annak, aki csak egy-két dolgot rendelne, nyilván nem éri meg, hiszen akkor már inkább érdemesebb betérni egy Dm üzletbe, de azoknak, akiknél egyáltalán nincs Dm - mint pl. otthon, nálunk - vagy sokat kellene utazni érte, azoknak megváltás lesz ez az oldal :)

Egy szívfájdalmam van: nem kapunk a vásárlás mellé Dm pontokat, valamint beváltani sem tudjuk őket, nem tudom, hogy a későbbiekben is így marad-e (gyanítom, hogy igen), mindenesetre szuper lenne, úgyhogy kedves Dm, ha olvasod... ;)
A szállítási idő 1-3 munkanap, amit be is tartanak, szombaton megrendeltem, ma (szerdán) pedig meg is hozta a futár. A dobozon egyből látszik, hogy honnan is rendeltünk, a ragasztószalag ugyanis rögtön elárulja, hogy ez biza a Dmből van...
A doboz egyik felét azok töltik ki, amiket rendeltem, a másikat pedig levegővel teli kis tasakok, így nem kell attól félni, hogy össze-vissza borul a doboz tartalma, látszik, hogy mindenre odafigyeltek. 
Csupa olyan dolgot rendeltem, amit szeretek, bár a Wc frissítőt most próbálom ki először, eddig Domestost használtam, de most ez olcsóbb volt és gondoltam teszek vele egy próbát :) A tisztítókendőket i-má-dom, ezek a kedvenc illataim, nemcsak tisztaságot, hanem friss, virágos illatot is hagynak maguk után (hú ez most nagyon reklámszagúan hangzott :D). A mosómedvés tusfürdőt pedig khmm, nem hagyhattam ki, annyira menő :D
Ami plusz pont és gratula hozzá, hogy erre külön odafigyeltek: azoknak a flakonoknak a kupakja, aminek kifolyhat a tartalma, cellux-szal van leragasztva, így egy csepp sem folyhatott ki a dobozba (ennek ellenére van egy folt a dobozon, ami nem tudom, hogy honnan van, mert minden egyben van és semmi sem folyt ki...), úgyhogy öröm és bódottá!

Összességében nekem nagyon megérte kipróbálni ezt a szolgáltatást, biztos vagyok benne, hogy máskor is igénybe veszem és bátran ajánlom nektek is, hogy tegyetek vele egy próbát ;)

**** ez NEM egy szponzorált tartalom volt, saját magam rendeltem meg és fizettem is ezért a csomagért, hogy megmutathassam nektek itt a blogon :) ****

Ti miket szoktatok a Dm-ben vásárolni? Kipróbáljátok majd a rendelést is? Ha már próbáltátok, meg vagytok vele elégedve?

2 megjegyzés:

  1. Én 7-én rendeltem és tegnap érkezett meg a csomagom, úgy hogy 9-én jött egy sms, hogy hozzák a csomagot, de nem jött a futár. 13-án jött a futár, de mivel foglalt volt amikor hívott és idézem "félt az ugatós kutyától" inkább visszavitte a csomagot majd tegnap 1,5 óra késéssel (direkt felhívtam, hogy mikor érkezik) meghozta a csomagot, ami meglehetősen nehéz volt de nem volt hajlandó behozni, csak belenyomta anyukám kezébe a kb 20 kilós dobozt.

    Adok nekik még egy esélyt, de ha a következő alkalommal is ilyen lesz a kiszállítás, inkább bemegyek a városba és megveszem az üzletben, mert nekem ennyi stresszt nem ér meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh, hihetetlen, mit meg nem engednek maguknak a futárok! :/ Mondjuk nekem sem volt annyira zökkenőmentes a rendelés, éjszakás vagyok a héten, aludtam, amikor hívott, hogy otthon vagyok-e. Mondtam, hogy igen, és azt hittem, hogy nemsoká itt is lesz, így nem aludtam vissza. Másfél óra múlva jött, én addigra már annyira magamhoz tértem, hogy vissza se tudtam aludni miután elment, 4 órát aludtam aznap összesen, borzasztóan fáradt voltam azon az éjszakán... Ráadásul nem volt neki egyértelmű a 4/3 a címben, nem hozta fel a negyedikre, hanem a lépcsőházban kiabált, hogy hallo, hallo, csókolom, mire leszóltam neki, hogy ide kell hoznia a csomagot...

      Törlés