Little Reasons To Smile #98

Orbán Szilvi | május 30, 2019

Ebben a ramaty időben nagyon nehéz megtalálni az apró örömöket, fogalmam sincs, mikor óhajtják már végre elzárni az ég csapjait, de már igazán lehetne a hónapnak és évszaknak megfelelő időjárás. Alapjában véve én egy pozitív gondolkodású ember vagyok, de ez a szürke, esős idő már engem is teljesen lehangol...

❤ a kedvenc csíkos felsőm - azt mondják, hogy a keresztbe csíkos minta nem túl előnyös a felesleggel küszködőknek, de nem izgat, én nagyon szeretem :) ❤ friss ágynemű ❤ a tö-ké-le-tes fekete blézer - mindig is a tökéletes blézert kerestem, de egyszerűen sehol sem találtam olyat, ami jól áll, de végül az Orsayben rátaláltam az igazira ❤ tornacipő - most kivételesen beszereztem egy khaki színűt is a piros mellé, fő a változatosság :) ❤ Vifon zacskós levesek - igazi guilty pleasure, de imádom őket, jól jön, ha valami gyors, meleg levesre van szükségem ❤ a Bohém rapszódia c. könyv Freddy Mercury életéről ❤ mini habcsókok ❤ Central Perk kulcstartó - alig várom, hogy megérkezzen (az üveg kijelzőfóliával együtt, mert már megint sikerült betörni az előzőt...)

Most ti jöttök! ;)

1 megjegyzés:

  1. Luca cicám.holnap szülinapom.bazsarozsak.muffin.pihenni.hetvege.meggysör

    VálaszTörlés