Little Reasons To Smile #99

Orbán Szilvi | június 06, 2019

Úgy vártam ezt a napot - vagyis inkább a délutánt -, mint a Messiást, ugyanis nekem már most elkezdődött a hosszú hétvége, ráadásul egész hétvégére isteni időt jósolnak, szóval egy kicsit ki is mozdulhatunk. Szombat estére mozit terveztünk, a Ted Bundy életéről szóló filmet (Átkozottul veszett, sokkolóan gonosz és hitvány) nézzük meg, már azóta szeretnénk megnézni, amióta láttuk az előzetest. Ti mit terveztek hétvégére? :)

❤ Jaffa szörp ❤ sikerült meglepnem a családot, amikor hazamentem a keresztfiam óvodai ballagására ❤ a ballagás - annyira aranyosak voltak, és olyan picikék, hihetetlen, hogy már elsősök lesznek szeptemberben, olyan hamar felnőnek, awwww *.* ❤ találkozni rég nem látott rokonokkal ❤ kiülni a kertbe és élvezni a napsütést és a madárcsicsergést ❤ anya virágai - valahányszor hazalátogatok, nem tudom megállni, hogy ne készítsek pár fotót :D ❤ házi Kinder Maxi King - ez vitte a prímet, nemcsak ízben, hanem méretben is, wow, hatalmas volt :) ❤ anya fincsi sütijei - a hatlaposnak különösen örültem :) ❤ sóska otthonról - nem tudom, hogy mi van, de a boltokban sehol sem találtam, se mireltitet (én már azzal is beértem volna), sem pedig frissen, talán a vásárcsarnokban kaptam volna, de már annyi üzletben jártam, hogy beleuntam a keresgélésbe ❤ új farmer ❤ már reggelente sem kell kabát ❤ Footloose (Gumiláb) - hugommal néztük, már nagyon régen láttam, imádom benne Kevin Bacont és a zenéket ❤ hajnali madárcsicsergés ❤ nyitott ablaknál aludni ❤ bevásárlás anyával - amíg otthon laktam, mindig elkísértem, jó volt most is egy kicsit shoppingolni, nosztalgiázni :) ❤ beszélgetni a nagyimmal - olyan ritkán találkozunk, jó volt egy kicsit leülni vele és beszélgetni ❤ Kinder Paradiso ❤ Könyvklub - az HBO GO-n találtam rá, de anno a moziban is megszerettem volna nézni, imádom benne az "öreglányokat", szerintem egy cuki vígjáték ❤ végre összeszedtem magam és elvittem a bringámat szervízbe, mert már ráfér egy alapos tatarozás - mindig csak halasztottam, de legutóbb, amikor elszakadt a lánc, már akkor beszéltük a sráccal, hogy majd elviszem, mert ő is látta, hogy már itt az ideje a szervíznek 

Most ti jöttök ;)  

Kép: Kaboompics

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése