Novemberi küldetés - Készíts költségvetést!

Orbán Szilvi | október 18, 2012
Elterveztem (immáron sokadjára), hogy novemberben egy teljes költségvetést fogok csinálni, hogy a pénz mire megy el egy hónapban. Sok helyen olvastam, hogy kinek mi jön be ezen a téren, sok táblázatot is láttam. Amit most ki szeretnék próbálni, az az, hogy az összes blokkot, számlát megőrzöm (még azt is, amin 1 db kenyér vagy 1 cukorka szerepel), s hó végén összesítem. Több csoportra osztom fel, s azokon belül is lesz több kategória.

A csoportok:
1.) Élelmiszer
2.) Tisztítószer (bár ez nem tudom, hogy kell-e, mert mindent vegyszer nélkül csinálok)
3.) Szépségápolás
4.) Tisztálkodás
5.) Ruha & cipő
6.) Egyéb

Az alkategóriák:
1.) Muszáj volt
2.) Megúszható lett volna
3.) Pénzkidobás volt

A hónap végén ezeket összesítem és kiderül, hogy mi az, ami mindig kell és mi az, amit egyáltalán nem kellett volna, így azt a pénzt másra tudtuk volna fordítani. Remélem tanulni fogok belőle és jobban meg tudjuk majd fogni a pénzt.

Ti hogyan spóroltok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése