A Jolly Joker tejbegríz

Orbán Szilvi | november 01, 2012
Biztos veletek is sokszor előfordul, hogy álltok a hűtő előtt és nem tudjátok, hogy mit egyetek (a bőség zavara, vagy épp azért, mert nem nagy a választék). Velem nagyon sokszor megesik :)
Csak állok a konyha közepén, tanácstalanul, kinyitom a kamra ajtót: semmi olyan, amit ennék. Kinyitom a hűtő ajtót: szintén semmi olyan. Viszont a gyomrom egyre magasabb frekvencián jelzi, hogy ő bizony enne valamit. Ekkor nyúlok az én Jolly Joker kajámhoz, a tejbegrízhez. Tudom, tudom, bébikaja, meg sokan nem is szeretik, el sem tudják képzelni, hogy hogyan lehet ezt megenni. Pedig én imádom! :)

Van aki reggelire ezt eszik (na én ezt nem tudom megtenni, nekem reggelire nehéz kajának bizonyul), én általában este eszem (antiupdate). Szigorúan naaaagy széééles lapostányérban (de ettem már mélytányérban is), kakaóval vastagon megszórva, néha szoktam rá tenni vajat is (nem az egészet borítom be vele, hanem csak ide-oda teszek belőle egy késhegynyit). Isteni :D

Aki kedvet kap hozzá, annak itt a recept, de én csak érzésre csinálom, nem mérem, de az elkészítési mód ugyanaz :)

Hozzávalók

5 dl tej
2 ek cukor
5 ek búzadara

Forraljuk fel a tejet, mikor felforr tegyük bele a cukrot, keverjük el. Ezután tegyük bele a búzadarát (én egy kis pohárba szoktam kimérni, mert így folyamatosan tudom keverni, miközben szórom a tejbe, így nem lesz csomós), és kevergetve, mert leég főzzük készre. Akkor jó, ha szép sűrű, de még nem áll meg benne a fakanál :))
Öntsük tányérba, kakaóval vagy fahéjjal szórjuk meg.

Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése