Ajándék egy ismerős ismeretlennek

Orbán Szilvi | november 05, 2012
A Fly Lady csoportban nagy az izgatottság :) Történt ugyanis, hogy valakik vagy valaki régebben kitalálta, hogy sorsolják ki egy virtuális kalapból egymást és ajándékozzák meg Karácsonykor. Nem tudom, hogy ez hányszor történt már meg, én a tavalyit olvastam, de akkor még nem vettem részt benne, hiszen akkor még a csoportról sem tudtam :) Eleinte idén nem szándékoztam benne részt venni, mondván, hogy még nem ismerek senkit sem annyira, hogy személyre szóló ajándékkal tudjam meglepni azt, akit nekem sorsolnak. Aztán egy kedves csajszi meggyőzött róla, hogy mi van akkor, ha jövőre egy újonnan csatlakozott tagot sorsolnak ki nekem, s akkor ugyan ott tartok majd, ahol most. Na, ezen elgondolkoztam és már nyitottam is meg a mail fiókomat és már pötyögtem is a levelet :) Jelentem, hogy jelentkeztem! /Gilmore Girls után szabadon :)/
Felfoghatjuk ezt annak is, hogy kilépek a komfortzónámból, ahogy ez egyszer Via kihívásai között szerepelt. Mert még sosem vettem részt ilyenben, mert még sosem adtam egy idegennek (igaz itt szinte már senki sem idegen) csak úgy, ismeretlenül ajándékot. Mert szerintem az ajándékozás egy bensőséges dolog. Adni jó dolog. Pláne, ha ismerjük, hogy az adott személy mire vágyik, vagy ismerjük, hogy minek örülne. Itt viszont  az embernek (nekem legalábbis) fogalma sincs, hogy annak, amit ajándékozik, annak az illető örülni fog-e.
De éppen az az izgalmas, ez a jó :) Éppen ezért jelentkeztem én is :) És kíváncsian várom az éjfélt (vagy ha nem tudok ébren maradni, a reggelt), hogy megnézzem, nekem kit sorsoltak :)
Ennél már csak az lesz jobb, hogy meg tudom-e állni, hogy idő előtt kibontsam azt az ajándékot, amit nekem küldött valaki :)

Jujj de izgulok :))

UPDATE: megkaptam, hogy kinek leszek az angyalkája :) Most még jobban izgulok, hogy mit ajándékozzak neki :) És engem vajon ki húzott? :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése