Karácsonyi készülődés 4. hét

Orbán Szilvi | november 05, 2012
Címnek talán azt is írhattam volna, hogy Karácsonyi készülődés 2. hét, mert biztos vagyok benne, hogy a szemfüles olvasóknak feltűnt, hogy az 1. hét után a 3. jött :) Ennek oka az volt (bár már írtam róla), hogy azon a héten, amikor a nappali volt soron, hazautaztunk. Viszont most, ezen a héten a gyerekszoba van soron, s nekünk az nincs, így felcseréltem a kettőt, azon a héten nem csináltam semmit sem, most viszont bepótolom a nappalit (A Rendteremtőn írja is Andi, hogy akinek nincs gyereke, az nyugodtan belefoghat a lakás más lomos helyiségébe.).

Az e heti teendőket a Rendteremtő blogján tekinthetitek meg.

Íme az én takarítási feladataim listája a nappali zónában:

  • A szoba megszabadítása a pókhálóktól és lakóitól.
  • Portörlés.
  • A lámpák, csillárok letörlése.
  • Ablakmosás. (mivel november van, pont aktuális)
  • Az étkező sarok kitakarítása, asztalok, székek letörlése.
  • Íróasztal letörlése.
  • Fiókok, tárolók lomtalanítása.
  • Beni ágyának kitakarítása. (ennek valószínűleg nem fog örülni az Uraság :D)
  • Ajtó & villanykapcsoló letörlése.
  • Szobabicikli leporolása (lassan tekernem is kellene).
  • Kreatívos szekrénykémet és a polcomat átnézni, kitakarítani.
  • Porszívózás. 
  • Ha már rend és tisztaság van, akkor már locsoljuk meg a virágokat is :) 

Az adventi naptár már készen van, a belevalók közül egy már meg van (egyelőre még ötlet szintjén, de a megvalósítás hamarosan elkezdődik).
Az adventi koszorúhoz egy alapanyag megvan, a gyertyát vettem meg elsőre, így ahhoz fog igazodni a dizájn :) Ötlet már van, az egyik kedvenc blogomról van, de még korántsem biztos, hogy az fog megvalósulni :)

Jó munkát mindenkinek a hétre! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése