IKEA-sok karácsonya :)))

Orbán Szilvi | november 23, 2012
Annyira, de annyira szomorú és mérges vagyok amiatt, hogy itt Győrben nincs IKEA!! Miért csak a fővárosiaknak adatott meg ez a kiváltság?? Vagy legalább lenne webshopjuk. De az sincs :( Pedig biztos lenne rá kereslet. Na mindegy. Marad a katalógusuk lapozása, és a nyálcsorgatás :D
Viszont az is lehet, hogy így a legjobb, mert biztos vagyok benne, hogy ha Budapesten élnék, nem telne el nap, hogy ne néznék be oda, még akkor is, ha csak nézelődök. Ajj, de miért hazudok még magamnak is? Miért gondolom azt, hogy meg tudnám állni, hogy valami ne sétáljon ki velem az ajtón? Valamit biztos vennék :D Nincs kétségem afelől, hogy egy egész havi (mit egy, KETTŐ -vagy több) fizetést ott tudnék hagyni :)))
De nem ezért hoztam fel a témát, hogy itt keseregjek. Hanem azért, mert nagyon sokan tartoznak azon szerencsések közé, akik IKEA közelben vannak. Azoknak hoztam ezt a kis összeállítást, amiben IKEA-s dolgokból lehet szupi dekorációkat alkotni.
Jómagamnak nagyon tetszik a dekorálás skandináv módra :) Nagyon letisztult, egyszerű, de mégis szép. No meg a piros a kedvenc színem és ők ezt nagy előszeretettel használják :)

Link
Remélem ezzel is be tudok segíteni valaki(k)nek a karácsonyi készülődésbe :)

(Nekem meg maradnak a katalógusok - mert azt persze kapunk, hogy ezzel is kínozzanak :))))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése