Karácsonyi készülődés 6. hét

Orbán Szilvi | november 19, 2012
Nem tudom, hogy hányan vettétek észre a tegnapi bejegyzésben azt, hogy elkövettem egy bakit :)) Tegnap ugyanis azt írtam, hogy a konyha volt az utolsó hely, ahol takarítottunk, pedig még erre a hétre itt van a fürdő és a wc is. Róluk valahogy elfelejtkeztem, lehet azért, mert nálunk ezek pici helyiségek és mindig tisztaság van :)
De most felhívom rá a figyelmet, hogy sajna ezen a héten még nagytakarítunk!! :) Bocsi :)

A hét feladatait megtalálhatjátok itt, itt pedig a karácsonyi készülődéssel kapcsolatos teendőket olvashatjátok el.
Ha rendesen követjük ezeket a feladatokat, már elég szépen állunk a bevásárlással és az ajándékokkal (akár megvesszük, akár elkészítjük).

Sajna én ezzel kapcsolatban igen el vagyok maradva :( Ennek több oka van:
1. egy hónapra szűkös a keret, így mindig nagyon meg kell gondolnom, hogy mire költünk, mi fér bele
2. a menü is még csak tegnap este állt össze, a hozzá tartozó bevásárló listát pedig ma írtam össze
3. az ajándékokról pedig még halvány lila gőzöm sincs, itt szintén közre játszik a szűkös keret
4. idén nem megyünk sehova, így a postán való elküldés jöhet szóba, így nagyon meg kell gondolni, hogy mekkora csomagokat állítunk össze.
Röviden ennyi a mentségem arra, hogy miért tartok ott, ahol. De ahogy haladunk karácsony felé, úgy tisztázódik majd minden.
De van egy sejtésem, hogy nem csak én vagyok így lemaradva :) Ti hogy álltok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése