Sárga bögre, görbe bögre

Orbán Szilvi | november 26, 2012
Szerintem mindenki emlékszek erre a jó kis nyelvtörőre :) Nekem a mai napig beletörik a nyelvem, sosem tudom egyszerre kimondani rendesen :))) 
Nem tudom miért, de nagyon szeretem a bögréket. Legszívesebben telepakolnám a konyhaszekrényt velük, de a hely igen szűkös így is :) Főleg ha szép mintás, vagy valami mondanivalója van :)) Legyen színes vagy egyszerű, legyen naaagy vagy legyen kicsi, legyen füles vagy fületlen, legyen porcelán vagy legyen fém, nekem teljesen mindegy, csak bögre legyen :) 
Mégis, nekem nagyon kevés van :) Ami a legjobban a szívemhez nőtt, azt Tőle kaptam, még a kapcsolatunk elején. Soha meg nem válnék tőle, pedig amikor tavaly a kórházban voltam, a dokik folyton el akarták kunyerálni (nem tudom, miért), de eszem ágában sem volt otthagyni nekik :) pláne azért nem, mert akaratomon kívül duplán is élveztem a "vendégszeretetüket". De ez egy másik történet. 
A képeket a Pinterestről válogattam össze. 
Íme a kedvenceim, amik a gyűjteményemet gazdagítják (azt a 11 darabosat): 

Ez az, amit Tőle kaptam.

A kék tehenes az enyém :). 

Ezt otthonról hoztam, egy kis emlék a boldog gyermekkorból :). 
Nektek van kedvencetek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése